MullaKrekar Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Overskriften sier vel det meste, men jeg lurer på hvor jeg kan finne fonter til Photoshop 7.0, eventuelt søke etter spesifike fonter? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Photoshop bruker nå av systemfontene til operativsystemet ditt, så det er jo generelt bare å legge inn nye systemfonter så fungerer det godt i photoshop også. En god start: http://www.1001fonts.com Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Takk for svar - det var jo nok å velge i der. Men dessverre ikke den fonten jeg trenger...:-( Finnes det noen andre steder jeg kan lete? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva heter fonten du leter etter da? (Eller hvordan ser den ut). Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Fonten heter Pompeii Capitals. Har kun funnet den "til salgs" på nettet så langt. Og man vil jo helst slippe å betale... Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Fant den selv! Flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå