eppis Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har et problem med samba i Konqueror. Samba kjører fint og jeg finner andre shares hvis jeg skriver smbclient -L ip prøver jeg derimot i Konqueror hvor jeg skriver smb://ip/share eller bare ipn får jeg følgende feil: "Protocol not supported smb" noen som vet hvordan man ordner dette? Gentoo som distro. har prøvd og legge in på nytt med emerge Lenke til kommentar
olear Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du kompilert kdebase mot samba da? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) brukte bare emerge altså pakkesystemet... har ikke gjort noe mere nei.. skal jeg kompilere kdebase igjen da eller? Endret 5. september 2007 av eppis Lenke til kommentar
comicz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvilke USE flags har du satt, da? Får vi se din /etc/make.conf, kanskje? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 jeg har bytta distro nå men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå