Kiwiboy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Og aldri vært borti Caps Lock og dens fantastiske glans før? :!: Slik skriving får jeg av folk som går i 6. klasse og lavere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Slik skriving får jeg av folk som går i 6. klasse og lavere. 9551914[/snapback] Du har mange 2. klassinger på MSN du? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva slags reaksjoner får du fra feminister fordi du alltid spiller du på sex for å få oppmerksomhet? Innsendt av: Irving JEG SPILLER IKKE PÅ SEX, JEG ER KVINNE OG STOLT AV DET! VENNLIG HILSEN MARIANNE Tragiske kvinnemenneske. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Epic. Rett og slett epic. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes denne var litt morsom jeg Hei marianne.. Jeg er 23år,kjekk orden på økonomien min.. Har et hus verdt 2.4mill, gjeld fri... Men mangler ei jente som kan fylle ut min store kjærlighet.. Kan du ..? Klem Innsendt av: Battie TUSEN TAKK, JEG SLÅR TIL. KYSS FRA MARIANNE Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 For å gjenta innledningsspørsmålet mitt: Hvorfor er du så patetisk? Innsendt av: IH8U KJÆRE SØTE SNILLE DEG, TROR DU VI KAN VÆRE VENNER? MEN DA MÅ DU LOVE MEG AT EDDER OG GALLE OG GAMLE SLITNE FROSKELÅR OG HEKSENS NYKLIPTE NEGLER, OG SNØRRET FRA EN GAMMEL FLODHEST OG RUMPEHÅRENE PÅ EN ILLSINT OKSE IKKE DANSER UT AV MUNNEN DIN MERE. VENNLIG HILSEN MARIANNE HAHAHHAHAHHAHHAHHHHHHHH FYFAEN JEG LO ! Kjerringa er delig, ja, greit , men fyfaen hun er tett ! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Kjerringa er delig, ja, greit , men fyfaen hun er tett ! 9576061[/snapback] "Dum og deilig juba juba..." Endret 26. september 2007 av -Lund- Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Slik skriving får jeg av folk som går i 6. klasse og lavere. 9551914[/snapback] Du har mange 2. klassinger på MSN du? 9557172[/snapback] Nja. Har noen fra 2. klasse ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå