Rinox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, nå bestiller jeg en PC som jeg skal bruke til spilling av CounterStrike, World of Warcraft, Warcraft 3 og Bf2. Dette er PCen: - AMD AM2 Athlon X2 +4200 64 Dual Core prosessor. - 2 GB DDR2 PC6400 800 MHz minne OCZ XTC Gold. - 250 GB SATA2 Seagate harddisk. - DVD brenner med støtte for Dual Layer. - Stilrent sort kabinett. - ATI Radeon Xpress 1250 PCI Express skjermkort med HDMI og DVI/VGA utgang. Tror dere at denne kommer til å fungere til de spillene? Vær så snill å svar fort Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) pc-en så grei ut. Men er meget skeptisk til skjermkortet... tror iallefall det ikke kan dra bf2 Endret 5. september 2007 av STengesdal Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 HVis du skal bruke minst mulig penger, kan du i hvert fall spandere på deg et X1650 Pro. Ikke det villeste skjermkortet du finner, men drar de spillene du nevner ganske greit for en billig penge. Såfremt du ikke er veldig kravstor når det gjelder oppløsning. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ATI 1250 er et skjermkort til berbare. Klarer nok CS, men wow og bf tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke så gal etter oppløsning så lenge jeg kan spille uten lagging... Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er ikke så gal etter oppløsning så lenge jeg kan spille uten lagging... 9432277[/snapback] Maskinen så jo helt topp ut, men som andre har nevnt her, så er skjermkortet i det minste laget. Hvorfor ikke legge noen hundrelapper mer i et mye bedre skjermkort, om budsjettet tillater det da. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Haha mitt GeForce Go 7200 skjermkort kjører Bf2 på laveste oppløsning sammen med 1 GB Ram. Så det burde holde. Men du kunne jo sjekke ut GeForce 8600. https://prisguiden.no/product.php?productId=70756 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Budsjettet tillater ikke det... PCen er brukt.. Men kanskje jeg kan kjøpe et nytt etter hvert... I første omgang skal den bare være til film og media. Endret 5. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 X1250 er vel en noe modifisert Radeon X700-GPU. BF2 er vel det som krever mest, WoW og CS er jo ikke akkurat veldig krevende. En venn av meg spiller WoW på et GeForce 6200 uten noen videre problemer. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Ok, da tror jeg det vil gå greit inntil videre.... Hvilket skjermkort mener dere jeg bør kjøpe etter hvert da? Et som tåler Bf2 og ikke er så altfor dyrt... Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det meste tåler BF2 i disse dager. Som sagt laptopen min funker fett med det. Men hva er budsjettet ditt da? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg vet ikke... Jeg betaler det jeg må betale, men jeg trenger ikke noe bedre enn det som klarer å kjøre de nevnte spillene. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja da holder det lenge med en 7400 eller bedre og de 2 gb som du har. Men nå er jo 7400 gammel da. Men du får velge. Ville gått for noe som var litt bedre enn det dårligste på toppmodellen. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Edit: Glem dette innlegget... Noen som vet om en PC for salg til 4000,- eller mindre som er god nok og som kan kobles til en hdmi-tv? Endret 5. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 NEI! IKKE PACKARD BELL! Den til 11K f.eks. Men ikke PB! http://www1.euro.dell.com/content/products...=dhs&redirect=1 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Ok, men er det noen som vet om en PC for salg til 4000,- eller mindre som er god nok og som kan kobles til en hdmi-tv? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du bare et budsjett på 4k? Omfg! Jaja. Noen som kan slenge sammen en brukbar pakke? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Men jeg vil ikke bygge selv. Jeg vil helst kjøpe en ferdig med operativsystem. Endret 5. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hvis du bor i tønsberg kan jeg slenge den sammen for 50 kr =) da får du et langt bedre system en du ellers ville få for penga dine =) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Hmm... Ja, kanskje, men jeg bor ikke i Tønsberg. Da måtte du i så fall sendt den med Posten. Send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå