ray123 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er det noen som kan komme med noen tips ang ultraportable pc? en bra pc til en oki pris. (under 15000,-) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan jo kikke på Dell XPS m1330, og macbook Lenke til kommentar
fose Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis du ønsker noen gode råd, burde du kanskje si litt om dine behov. Hvor viktig er liten størrelse, lav vekt, høy ytelse m.v. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har Macbook. Synes ikke den er særlig ultraportabel, men kanskje hver sine definisjoner. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Prøv Lenovo X60, ellers er de fleste ultraportable av grei kvalitet. Men si litt om hva den skulle brukes til. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har Macbook. Synes ikke den er særlig ultraportabel, men kanskje hver sine definisjoner. 9432442[/snapback] med "Ultraportabel", så menes gjerne 13" og ned Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har hatt både 12,1" powerbook og enda mindre sony vaio, og det er ingen tvil om at de var mye lettere å få med seg. I tillegg synes jeg macbooken med sine 2kg er for tung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå