Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama drar, hjelp til avskjedsgave

Anbefalte innlegg

Kjæresten drar til Australia i et halvt år, og holder på mekke sammen en liten avskjedsgave.. Og da tenker blandt annet å lage en genser til enne, eller t-shorte - kommer annpå... Fra spreadshirt.com..

Og trenger forslag til hva som kan stå på den.. Har tenkt på "my boyfriend made this for me" eller noe sånt, men trenger litt flere forslag..

Har du noen gode? :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjæresten drar til Australia i et halvt år, og holder på mekke sammen en liten avskjedsgave.. Og da tenker blandt annet å lage en genser til enne, eller t-shorte - kommer annpå... Fra spreadshirt.com..

Og trenger forslag til hva som kan stå på den.. Har tenkt på "my boyfriend made this for me" eller noe sånt, men trenger litt flere forslag..

Har du noen gode? :)

Tusen takk!

9432063[/snapback]

Haha, ikke gå for den.

Hvor mye koster en liten avskjedsgave etter din lommebok da?

Lenke til kommentar
Joda, det var planen, men så er det en danseworkshop som er før hun drar, som koster 800,-... tenkte å gi den til henne siden hun ikke har råd til den selv da, også litt annet mindre ting :)

9432980[/snapback]

Dropp det, bruk heller penger på et smykke hun kan bruke hver dag, og bilder eller lign. Halvt år er veldig mye, er du sikker på at du klarer å vente så lenge, du sier dere ikke har vært sammen så lenge...

Uansett ser ikke poeng i at du skal betale for hennes dansing, blir bare forført at danseintruktørene der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syns t-shirt var morsomt.Men jeg vet ikke helt om hvor mye jeg hadde satt pris på det! Jeg tror ikke det er noe jeg ville brukt for å si det sånn! Men jeg er enig med de over som sier smykker! Det fins mange sånne fine anheng som kan åpnes og limes bilde inni nå! (slike som de før i tiden)

Syns ikke 6 mnd er så lenge å være borte. Jeg og samboeren min hadde vært sammen i 1 mnd før jeg flyttet til ett annet land og var borte i ett helt år! Gikk fint det :)

Lenke til kommentar

Skriv en sang til henne. Ripp gjerne melodien til en sang og lag en egen tekst til den. Jeg gjorde det til dama til et jubileum. Spilte inn låta på PC og brente en CD til henne. Hun begynte å grine av glede faktisk. :) Var tydligvis den beste gaven jeg kunne gitt henne. Jeg synger ikke spesielt pent og ikke er jeg spesielt flink til å spille gitar heller, men jeg slet meg igjennom resultatet ble godt nok til å glede min kjære.

Hvis du kombinerer dette med å putte den inn på en ny MP3-spiller f.eks så blir det 2 flotte gaver i ett.

Lenke til kommentar
Kjæresten drar til Australia i et halvt år, og holder på mekke sammen en liten avskjedsgave.. Og da tenker blandt annet å lage en genser til enne, eller t-shorte - kommer annpå...

9432063[/snapback]

Genser kan bli varmt der nede. Særlig hvis hun drar nå og blir borte "bare" et halvt år [De har sommer]. T-skjorte(er) bør være tingen og kan brukes hver dag. Bare pass på å la skriften stå på hodet for å markere den den kommer fra "the top of the world". Tekst bør du kunne finne på selv, men hva med et termometer som viser 20 grader under null? og noe med at du fryser ved å være borte fra henne...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...