Gå til innhold

Holde pusten lenge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut det :)

Jeg er 17år og klarer +- 3 min, har holdt pusten i hver tunnel og over bruer så lenge jeg kan huske :p Holder faktisk pusten mye lenger nå enn jeg gjorde for noen år siden. Men om det er fordi jeg har holdt mye pusten vet jeg ikke, kan like godt være fordi at jeg er så sta så jeg ikke gir meg før jeg har nådd åpningen av tunnelen. Tror ikke det er helt bra men, har opplevd å bli veldig svimmel og få vondt i hodet til tide ;) Hehe

Endret av Girlygirl
Lenke til kommentar
Høres bra ut det  :) 

Jeg er 17år og klarer +- 3 min, har holdt pusten i hver tunnel og over bruer så lenge jeg kan huske :p  Holder faktisk pusten mye lenger nå enn jeg gjorde for noen år siden. Men om det er fordi jeg har holdt mye pusten vet jeg ikke, kan like godt være fordi at jeg er så sta så jeg ikke gir meg før jeg har nådd åpningen av tunnelen. Tror ikke det er helt bra men, har opplevd å bli veldig svimmel og få vondt i hodet til tide  ;) Hehe

9447493[/snapback]

Morsom vane/uvane :p ..

Lenke til kommentar
Høres bra ut det  :) 

Jeg er 17år og klarer +- 3 min, har holdt pusten i hver tunnel og over bruer så lenge jeg kan huske :p  Holder faktisk pusten mye lenger nå enn jeg gjorde for noen år siden. Men om det er fordi jeg har holdt mye pusten vet jeg ikke, kan like godt være fordi at jeg er så sta så jeg ikke gir meg før jeg har nådd åpningen av tunnelen. Tror ikke det er helt bra men, har opplevd å bli veldig svimmel og få vondt i hodet til tide  ;) Hehe

9447493[/snapback]

lærdals tunellen? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Greier 2 minutter ganske greit er 17 år

har hørt at det ikke beste og gjøre siden du får lite oksygen i kroppen/hjernen og dermed mister du/skader hjerneceller, eller bare tull ?

15 min og 2 sek verdensrekorden

9432137[/snapback]

Han som har rekorder der på 15 min og 2 sekund er jeg ganske sikker på at han pustet inn rent oksygen fra tank før han startet å holde pusten. Dette gjør at en klarer å holde pusten mye lenger enn om han skulle bare puste inn vanlig luft.

Dette er ikke lov i fridykker konkuranser. (AIDA International)

Samme person i denne videoen har også rekorden for å holde pusten uten bruk av rent oksygen. Da klarte han 9 min og 5 sec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...