Aksjeleif Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 nudge Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Chins: Heng etter armene og heis deg opp så mange ganger du kan. Overarm eller underarm. Rygghev: Tror ikke det er det rette navnet men. Ligg på magen og løft opp overkroppen. Du kan også ligge på magen og løfte føttene. Ligg og ''svøm'' med føttene i 1min. Med disse to øvelsene trener du øvre og nedre del av ryggen. Ta økta 2-4 gang i uka. Men du kan også kjøre noen av de andre øktene som har blitt foreslått. lykke til Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Chins: Heng etter armene og heis deg opp så mange ganger du kan. Overarm eller underarm. Rygghev: Tror ikke det er det rette navnet men. Ligg på magen og løft opp overkroppen. Du kan også ligge på magen og løfte føttene. Ligg og ''svøm'' med føttene i 1min. Med disse to øvelsene trener du øvre og nedre del av ryggen. Ta økta 2-4 gang i uka. Men du kan også kjøre noen av de andre øktene som har blitt foreslått. lykke til 9514167[/snapback] ok Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Chins: Heng etter armene og heis deg opp så mange ganger du kan. Overarm eller underarm. Rygghev: Tror ikke det er det rette navnet men. Ligg på magen og løft opp overkroppen. Du kan også ligge på magen og løfte føttene. Ligg og ''svøm'' med føttene i 1min. Med disse to øvelsene trener du øvre og nedre del av ryggen. Ta økta 2-4 gang i uka. Men du kan også kjøre noen av de andre øktene som har blitt foreslått. lykke til 9514167[/snapback] ok 9515196[/snapback] Hva hvis man tar dette hver dag? EDIT: Jeg merker det bare i nedre delen av ryggen jeg Endret 18. september 2007 av -hauken- Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kroppen trenger hvile. Jeg ville ikke kjørt det programmet hver bidige dag uten hvile. Hvil når du føler for det. Null hvile = null utvikling. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Chins: Heng etter armene og heis deg opp så mange ganger du kan. Overarm eller underarm. Rygghev: Tror ikke det er det rette navnet men. Ligg på magen og løft opp overkroppen. Du kan også ligge på magen og løfte føttene. Ligg og ''svøm'' med føttene i 1min. Med disse to øvelsene trener du øvre og nedre del av ryggen. Ta økta 2-4 gang i uka. Men du kan også kjøre noen av de andre øktene som har blitt foreslått. lykke til 9514167[/snapback] ok 9515196[/snapback] Hva hvis man tar dette hver dag? EDIT: Jeg merker det bare i nedre delen av ryggen jeg 9524495[/snapback] Fordi det er der slike rygghev treffer. Ikke øvre del av ryggen. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Sammendrag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå