dahwan Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 KNUSENDE katastrofe =( Jeg har brukt vista en stund jeg og. Jeg har spilt the Dark Messiah på den lenge. Jeg byttet til XP i løpet av natten, og nå fungerer ikke the Dark Messiah lenger =( Se hvordan det bare slår seg av etter intro-videoene. Har noen foresten noen idè til hvorfor dette skjer? Dette er foresten grunnen til at jeg ikke velger XP over Vista fra nå av Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) En Knusende Katastrofe? Det er sterke ord det Hva mener du med det skjermbildet? Det kan da ikke se slik ut? Uansett så er det 15 millioner tråder og guider til å fjerne vista på google.com, men du har rett med xp, ingen over og ingen ved siden, enda. Endret 8. september 2007 av Mr_Motsatt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Som alle sier ved alle os bytter, det finnes mange som sverger over 2000 contra XP enda. Men slik er det jo bare Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 2000 to xp club. Jeg viste ikke at dere eksisterte enda mr. problablablay, will never change it's standpoint! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 bestillte nettopp dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50986 Det skal klare Bioshock osv. på max. Du kan jo endre på ting også da Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er ikke mye som skal klare Bioshock på fullt. Jeg ser heller at du sparer pengene til når spillet kommer. La crysis bevise sin verdighet først! Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53373. Her er det bevist sin what? Endret 8. september 2007 av Mr_Motsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå