Fear the Scare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, jeg for stadig klager over at jeg er så pervo.. Jeg vet ikke om dette anngår at jeg har hormoner som forandres osv. eller er det bare jeg som er sånn?, er det forskjellig fra person til person, eller er dette noe som normalt? En tid i puberteten der gutten blir mer pervo... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du er bare 13 år, og sikkert ikke veldig moden av deg. Jentene utvikles som regel tidligere, og synes plutselig på et stadiet at fitte, kukk og knulle ikke er like morsomt. Det går nok over skal du se, når du modnes litt Det er det samme som at enkelte befinner seg i "bæsj,tiss,promt"-stadiet litt lengre enn andre. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) jeg kom i gang med utviklingen rundt nesten 1,5 år siden, jeg synes det er forferdlig at jeg er sånn:s, jeg er helt ommvent når jeg er hjemme og ikke med venner.. Endret 5. september 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg synes det er forferdlig at jeg er sånn:s, 9432349[/snapback] Noen eksempler? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg og kompiser kødder med sex ennå, vi er 17, noen er barnslige i 1år, noen er det resten av livet. Er ikke noe galt i være barnslig isåfall, sålenge en har det gøy Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 jeg kødder ikke med sex, men jeg kan si mye pervo uten å tenke det like godt over det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan du gi et eksempel? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg "klår" kanskje litt mer, jeg sier ting f.eks. jeg har ikke noen eks. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg "klår" kanskje litt mer, jeg sier ting f.eks. jeg har ikke noen eks. 9433061[/snapback] Du har ingen eks? Det er jo ikke pervo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er nok uansett ganske normalt, og det går over etter en stund. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Pervo i denne alderen er noe enkelte sier til ALT. Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hø, noen kalt deg; "Pervo!", og du tar deg nær av det? Jeg er 17, jeg blir kalt det støtt og stadig :> Endret 5. september 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 eh, engang nei, blitt sagt at jeg er det i snart 2 år... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du er mann for faen, du har vel et par? Det er bare barnslige jenter som kaller deg pervo for ingenting regner jeg med. Jeg har ikke blitt kalt pervo siden sjetteklassen, og jeg er verre nå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er vel mer at du sier ting som andre ikke er helt "trygg" på selv, og de blir litt overrasket. Og da er kanskje pervo det eneste de klarer å lire ut av seg.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er det skremmende at jeg som er 18 år, enda er sånn smått innom "bæsj,tiss,promt"-stadiet? Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er vell normalt å virke pervo i den alderen inntil man lærer at det er tabu og blir flinkere til å undertrykke følelsene sine... Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hehe, at folk kaller deg pervo forteller litt om tankegangen deres også. Dette spørs jo helt på hvor "koffert" det er. Da jeg var i den alderen ble jeg kalt for pervo for alt jeg sa som kunne minne om stiv, lang, trang, hard osv. uansett om jeg mente det som perverst eller om det var i en vanlig samtale. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er det skremmende at jeg som er 18 år, enda er sånn smått innom "bæsj,tiss,promt"-stadiet? 9449541[/snapback] JA! Neida, så absolutt ikkje.. Majoriteten av 3. klasse på vidaregåande er framleis inne på det stadiet Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Du skal ta det seriøst, for sånne stempler kan faktisk være med å forme omdømmet og etterhvert også adferden din. Du bør gå i deg sjøl og legge av deg de faktene som skaper de reaksjonene og ta det opp med dem det gjelder, si helt seriøst at du er lei for det og be dem om å hjelpe deg ut av det. Kan hende du får litt ekstra sympati hos damene også. Endret 7. september 2007 av Necrodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg