Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nytt stereoanlegg

SSI

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg trenger som sagt hjelp til å kjøpe meg ett stereoanlegg. Jeg er nokså grønn på dette området.

Penger til rådighet: Ca 5000,-

Hva vil jeg ha: Forsterker, CD-spiller(som gjerne kan spille mp3, wma osv.) og høytalere

Hvilken musikk skal høres: Det går mest i Electronica, helst drum'n'bass. Så jeg er ute etter ett anlegg som har god bass, men som gjerne ikke skal gå utover den andre lydkvaliteten. Og når jeg mener god bass, så har en "grautende" bass som overdøver den andre musikken lite for seg, den må gjengi bassen på en ren og fin måte. (Om det rister litt i veggene til naboen i tillegg, så gjør det selvfølgelig ikke noe) :) Kanskje en sub kunne vært en ide?

Har per dags dato en mixer jeg kobler alt igjennom (og en Technics 1210 platespiller som brukes til avspilling, mixing, scratching) og ett eldgammelt, arvet anlegg med noen fretex-kjøpte høytalere (som er overraskende gode) men vil nå ha noe av skikkelig og god kvalitet.

Kom gjerne med tips både under og over 5000,- grensen, men jeg ser for meg at det er rundt der jeg ender opp.

Dette er ett anlegg som skal brukes på soverommet, da jeg allerede har surroundanlegg i stuen. Men selv om det er ett forholdsvis lite soverom (ca 4x4 meter) så er det jo greitt med litt trøkk! :dribble:

På forhånd takk! :D

MVH

Kim

Endret av SSI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...