Vegard_Haug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 PlayStation 3-utgaven av Alone in the Dark er utsatt. Les mer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Treng me i det heile tatt spekulera på kvifor PS3 utgåva er utsatt? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tja sikkert mange grunner, men mest sannynligvis noe rent teknisk, et lite hinder, som de vil fin pusse for å få spillet mer stabilt. ikke vet jeg, ikke bryr jeg meg heller, spillet virker underholdende, og vil komme inn i min sammling, om det blir til PC, PS3 eller Xbox vet jeg ikke, men sikkert PS3. siden for min del, er 360'n det svakeste ledd i en hver multi konsoll titel, utelukkende på grunn av den horibble vifte støyen. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hehe dakars PS3. Er ikke første gangen et spill er blitt forsinket til PS3 dessverre. Ps: Skal ikke begynne med en fanboykrig, men den vifta er da absolutt ikke så ille som folk vil ha det til...? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nei det er DVD-romen Men jeg er ikke videre plaget av noen av delene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Også HL2: Orange Box er utsatt "noen uker" på PS3. Begynner vi å snakke om regelen i stedet for unntaket? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=82845 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Yet another spill utsatt for PS3. Hva er det som skjer med den konsollen? Synes ikke jeg hører noe annet enn "PS3 utgaven er utsatt" på multiplatform spillene. Det værste er at i de fleste tilfeller er det ingen vits å vente de ekstra ukene på PS3 utgaven, som enten er like god som X360 utgaven, eller faktisk dårligere enn X360 utgaven. Dårlige saka. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Linken til Zaleeek over her soer altså at dette er ein misforståelse, og at spillet fortsatt er planlagt å bli sluppet samtidig på alle platformer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Oh jeeez, jeg postet ikke link for at 2 stker skal skrive noe i motsatt retning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg