Gå til innhold

Stranglehold Demo til PSN


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nå prøvd det på x360 og Ps3. hadde tenkt og bestille den spesial collection med hard boild filmen fra usa. men det dropper jeg klart nå. spillet virker faktitisk og ser bedre ut på x360 ,,,

9444300[/snapback]

 

Virker det faktisk på xbox 260? Rart :thumbdown:

 

Uansett i fra det jeg har lest fra diverse forums så de nokså like ;) Men dere får prøve dere som har både ps3 og xbox 360. Den kommentaren til Aoottis tar jeg med en stor klype salt.

 

Har uansett spilt gjennom demoen en gang nå, gleder meg til fullversjonen, som allerede er forhåndsbestilt på VGP. Seff med Hard Boiled filmen ;)

 

Grafikken er bra og jeg merket ikke noe til slowdowns, selv om andre har rapportert om enkelte tilfeller.

 

Gameplayet er bra, men har vel ikke så veldig mye nytt i seg. Likte presicion aiming godt.

 

Det jeg liker best er miljøet og John Woo feelingen :thumbup:

Lenke til kommentar
har nå prøvd det på x360 og Ps3. hadde tenkt og bestille den spesial collection med hard boild filmen fra usa. men det dropper jeg klart nå. spillet virker faktitisk og ser bedre ut på x360 ,,,

9444300[/snapback]

 

Så er vi igang. Jeg synes det ser 100 ganger bedre ut på PS3. Sikkert fordi strømmen er på

9444319[/snapback]

 

 

hva er i gang igjen :hmm: ?

Lenke til kommentar
har nå prøvd det på x360 og Ps3. hadde tenkt og bestille den spesial collection med hard boild filmen fra usa. men det dropper jeg klart nå. spillet virker faktitisk og ser bedre ut på x360 ,,,

9444300[/snapback]

 

Så er vi igang. Jeg synes det ser 100 ganger bedre ut på PS3. Sikkert fordi strømmen er på

9444319[/snapback]

 

 

hva er i gang igjen :hmm: ?

9444692[/snapback]

Hva tror du? Sonyfans VS. MSfans-krigen, hvor alle mener spillet ser best ut på den konsollen de liker best.

Lenke til kommentar
har nå prøvd det på x360 og Ps3. hadde tenkt og bestille den spesial collection med hard boild filmen fra usa. men det dropper jeg klart nå. spillet virker faktitisk og ser bedre ut på x360 ,,,

9444300[/snapback]

 

Så er vi igang. Jeg synes det ser 100 ganger bedre ut på PS3. Sikkert fordi strømmen er på

9444319[/snapback]

 

 

hva er i gang igjen :hmm: ?

9444692[/snapback]

Hva tror du? Sonyfans VS. MSfans-krigen, hvor alle mener spillet ser best ut på den konsollen de liker best.

9444701[/snapback]

 

Åja de gærningene der ja hehe . har begge 2 jeg. syns jeg et multiplattform spill blir bedre på den ene konsolen en den andre så tar jeg jo seff det som kommer best ut av de 2.

Lenke til kommentar

Da har eg kjørt min egen mini test på begge platformene. Spillte igjennom mesteparten av demoen side om side(byttet over fra komponent til HDMI med jevne mellomrom altså).

 

Det første eg legger merke til er at PS3 kjører 30FPS og har meir jaggies her og der. Demoen hakker langt meir enn på 360 også. Men eg syns spillet såg rimelig skarpere ut på PS3 :) 360 versjonen flyter som sagt langt bedre og det merkes. Men eg må inrømme eg likte skarpheten på PS3 veldig veldig godt. Hadde nesten vert litt morsomt å kjørt spillet over VGA på 360 og sett om det blei bedre i forhold til komponent. Men siden spillet kjører så mye bedre her ville eg nesten ha fortrukket 360 versjonen. Dersom dette også er tilfellet med retail utgavene.

 

Ein annen ting var at spillet var bra konfigurert opp mot sixaxis. Eg fryktet at eg måtte skyte med R2 triggeren, noe som da ikkje er tilfellet :thumbup: Eg veit ikkje om folk er klar over det. Men under settings kan man velge display type som Plasma,LCD,HD tube,Default etc. Har mye å si på åssen spillet ser ut syns eg da.

 

Begge demoene er testet på ein Sony KDF50E 50" bakprosjektor TV med display med display konfigurasjon satt til LCD(som sagt over,stilles i demoen).

 

 

Må bare nevne ein ting til, 2.gangen(testrunden) eg spillte igjennom demoen på PS3 trudde eg seriøst konsollen hang seg. Demoen hang seg noe så jævlig under ein heftig firefight 2-3 ganger. Gjikk jo raskt over, og eg håper dette er ein kraftig demo bug som er elimert fra retail utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...