poe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Det må vell være rimelig å si at du er en SE-fanboy poe og således ikke det spor bedre enn nokiafanboysene. For å ta meg selv, liker nokia og SE best, jeg legger ikke skjul på det heller, har hatt 2 tlfer fra hver av dem, men nøler ikke med å anbefale begge merker ut ifra bruksområder og funksjoner som etterspørres. Begge har sine svakheter og fordeler alt ut i fra bruk, eks at nokia omtrent aldri tilbyr rds på radio, mens SE ikke greier å inkludere edge. Begge nevnte funksjoner er noe jeg ofte har bruk for å således irriterer meg at den ene eller andre stort sett mangler. I likhet med flere andre her mener jeg og SE har havnet litt i bakleksa, men venter og håper på at de kommer tilbake med nye, spennende og ikke minst banebrytende funksjoner slik de har gjort tidligere. 9448228[/snapback] Her har du trykket ned mye av min frustrasjon og mine meninger. Du har rett i nesten alt, bortsett fra at jeg slettes ikke er SE fan boy. Men du er enig at Nokia ikke har noe nevneverdig forsprang på andre mobilmerker, du nevner kun SE, jeg kan nevne flere. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg får egentlig bare inntrykk av at du er SE fanboy utifra at du forsvarer dem i utrolig mange diskusjoner. Med unntak av N95 (som var banebrytende for nokia, slik K750i var for SE) så er de ikke foran de andre merkene. Men på fe.ks interface og menysystem synes jeg både SE og nokia er milevis foran f.eks LG og samsung. HTC og de avanserte merkene vet jeg svært lite om og har aldri prøvd så jeg skal ikke uttale meg om dem heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå