poe Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har nokia og syns amobil ikke er så favoriserer for nokia sin del. Syns det genrelt virker sløve uansett merke jeg. Noe er plutselig negativt på et merke og positivt på et anna. Tester selv og gidder ikke lenger lese testene på sia der, syns ikke mye virker gjennomtenkt eller utprøvd veldig hardt før de lager testene der 9437859[/snapback] Tror du er inne på noe vesentlig her. men i motsetning til deg mener jeg bestemt at Nokia blir favorisert. Men at det rett og slett kommer av at personene som utfører testene her ikke klarer/gidder å sette seg inn i nye telefoner, og selv har Nokia som de kjenner inn og ut. Siste eksemplet her er vel T650i der personen som testet den ikke klarte å finne radioen. Jeg har selv hatt mange Nokiamodeller og kan ikke nekte for at noen av dem har vært veldig gode telefoner etter min smak, men at Nokia generelt er bedre enn andre merker, stemmer rett og slett ikke. Andre merker har ting de er sterke på, og Nokia er sterke på sine ting. Men amobil fokuserer alltid, nesten uten unntak, på funksjonene Nokia satser på. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg gjerne på vegne av hele communitiet takke Amobil.no for at de ikke skrev om mobilbatteriet som skadet en gravid kvinne. Ønsket som trådstarter kommer med er så langt ute på jordet at jeg tror vi alle har klart oss bedre uten denne fillesaken. Slike nyheter passer seg bedre i aviser som VG eller ITAvisen og Amobil bør holde seg til en høyere standard IMHO. 9437444[/snapback] Helt enig. Fanatasime av enkelte merker, evt lete etter feil på andres favoritt merker er en uting, som bør forbigåes i stillhet. Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Til poe Tror de aller fleste forlengst har skjønt hva du mener om Nokia og Amobils favorisering av denne produsenten. La være å plag oss med drøvtygging av de samme påstandene/argumentene. Hvis problemene dine skyldes en vond barndomsopplevelse med en Nokia så finnes det mange dyktige psykologer som sikkert kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 *Snip* Så i stedet for å fortelle meg hva jeg skal gjøre, kan du jo heller prøve å overse mine innlegg? Eller blir det for vanskelig? 9437758[/snapback] Neida. Det finnes noe så genialt som en knapp som heter ignorer bruker under brukerprofilen din. Den skal jeg bruke nå etter å ha fått mer enn min dose av trollingen din. -KJ Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 *Snip* Så i stedet for å fortelle meg hva jeg skal gjøre, kan du jo heller prøve å overse mine innlegg? Eller blir det for vanskelig? 9437758[/snapback] Neida. Det finnes noe så genialt som en knapp som heter ignorer bruker under brukerprofilen din. Den skal jeg bruke nå etter å ha fått mer enn min dose av trollingen din. -KJ 9441360[/snapback] Flott! Og kall det gjerne trolling hvis du vil, men jeg skjønner jeg treffer et ømt punkt hos deg. Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Til poeTror de aller fleste forlengst har skjønt hva du mener om Nokia og Amobils favorisering av denne produsenten. La være å plag oss med drøvtygging av de samme påstandene/argumentene. Hvis problemene dine skyldes en vond barndomsopplevelse med en Nokia så finnes det mange dyktige psykologer som sikkert kan hjelpe deg. 9440574[/snapback] Da tipper jeg at du har mange å anbefale... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg er forresten langt langt ifra å være en nokia fanboy. chief_officer forteller deg ikke hva du skal gjøre, han kom med en mulig "løsning" siden du føler kritikken ikke når fram til amobil. hva skal du gjøre? hvis du vet det ikke er gjennomførbart men allikevel vil lese testene kan du kanskje la være å gjenta påståelsene/argumentene som iallefall jeg synes er slitsomt å se og se bort fra siden du ikke kommer noen vei? t650 og andre SE tlf blir vel kritisert så mye pga hvor lite teknologi man får for prisen iforhold til f.eks. nokia. amobil nevner jo ofte at t650 er "litt for dyr i forhold til funksjoner og egenskaper". har du lest testprosedyren? og kan du linke til de stedene du har gitt amobil en rekke eksempler? Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 jeg er forresten langt langt ifra å være en nokia fanboy. 9442652[/snapback] Nuvel, men noe av det jeg skriver treffer tydeligvis et ømt punkt hos deg, slik at du ikke klarer å la denne tråden ligge. Jeg har gjentatt meg selv utallige ganger, noe du også jamrer for, men i neste setning ber du meg gjenta meg selv ennå en gang. Les mine tidligere poster angående dette temaet, og hvis du ikke vil lese mer om mine meninger angående dette temaet foreslår jeg at du ikke skriver mer i denne tråden. Jeg kommer ikke til å ta opp saken igjen i noen annen tråd. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nuvel, men noe av det jeg skriver treffer tydeligvis et ømt punkt hos deg, slik at du ikke klarer å la denne tråden ligge. 9443052[/snapback] Er det ikke meningen at man skal svare på tråder da? Komme med konstruktive svar, lufte meninger og syn på ting og diskutere i det vide og breie? Personlig synes jeg ikke at Amobil favoriserer Nokia noe særlig, egentlig. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 mener du jeg burde latt denne tråden ligge siden du framstiller min inntreden i diskusjonen som et problem man bør unngå? det er det at denne tråden kommer opp på lista hvis du poster mer og da må jeg se bort fra den. jeg prøvde å avslutte den i den tro at den ikke tok slutt her. men jeg har allerede involvert meg, og skriver dette for å ordne misforståelser. det er helt sant at kritikken mot nokia ikke hadde noen effekt på meg. du har vel sett en god del av mine inlegg? men jeg likte ikke den kraftige utskjelligen av amobil-redaksjonen. jeg trodde uten å ha sett eksemplene at du oppfører deg unødvendig mye irriterende og påstående enn om du hadde snakket med dem på gata. og jeg kan tenke meg at de distanserer seg lenger fra forumbrukerne jo mer unødvendig påstående og useriøse vi er. hvor er det jeg ber deg om å gjenta deg selv? nei, jeg jamrer ikke. jeg lurer på om du, siden du fortsetter å skrive, er klar over min situasjon og kanskje andres, og jeg informerer deg om den. jeg ville vite om eksemplene meningene er basert på, ikke bare meningene. jeg spurte fordi det kanskje tok lenger tid for meg å finne dem. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Men at det rett og slett kommer av at personene som utfører testene her ikke klarer/gidder å sette seg inn i nye telefoner, og selv har Nokia som de kjenner inn og ut. Siste eksemplet her er vel T650i der personen som testet den ikke klarte å finne radioen.9439387[/snapback] dette gjelder ikke "kun SE", i testen av Nokia 3110C kunne man lese at "telefonen hadde dessverre ikke active standby slik som andre series 40 3ed telefoner", testeren hadde ikke klart å finne "active standby" menyen under display settings.. ellers er det ikke å komme bort fra at nokia tilbyr flere funksjoner pr krone enn SE & samsung på sine billig- og mellomklassemodeller Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Men at det rett og slett kommer av at personene som utfører testene her ikke klarer/gidder å sette seg inn i nye telefoner, og selv har Nokia som de kjenner inn og ut. Siste eksemplet her er vel T650i der personen som testet den ikke klarte å finne radioen.9439387[/snapback] dette gjelder ikke "kun SE", i testen av Nokia 3110C kunne man lese at "telefonen hadde dessverre ikke active standby slik som andre series 40 3ed telefoner", testeren hadde ikke klart å finne "active standby" menyen under display settings.. ellers er det ikke å komme bort fra at nokia tilbyr flere funksjoner pr krone enn SE & samsung på sine billig- og mellomklassemodeller 9444055[/snapback] Jeg har ikke påstått at det kun gjelder SE. Etter min mening blir Nokias funksjoner prioritert når amobil utfører tester. Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 mener du jeg burde latt denne tråden ligge siden du framstiller min inntreden i diskusjonen som et problem man bør unngå? det er det at denne tråden kommer opp på lista hvis du poster mer og da må jeg se bort fra den. jeg prøvde å avslutte den i den tro at den ikke tok slutt her. men jeg har allerede involvert meg, og skriver dette for å ordne misforståelser. det er helt sant at kritikken mot nokia ikke hadde noen effekt på meg. du har vel sett en god del av mine inlegg? men jeg likte ikke den kraftige utskjelligen av amobil-redaksjonen. jeg trodde uten å ha sett eksemplene at du oppfører deg unødvendig mye irriterende og påstående enn om du hadde snakket med dem på gata. og jeg kan tenke meg at de distanserer seg lenger fra forumbrukerne jo mer unødvendig påstående og useriøse vi er. hvor er det jeg ber deg om å gjenta deg selv? nei, jeg jamrer ikke. jeg lurer på om du, siden du fortsetter å skrive, er klar over min situasjon og kanskje andres, og jeg informerer deg om den. jeg ville vite om eksemplene meningene er basert på, ikke bare meningene. jeg spurte fordi det kanskje tok lenger tid for meg å finne dem. 9443236[/snapback] Først kritiserer du meg for å gjenta meg selv, nøyaktig ordbruk er: "-hvis du vet det ikke er gjennomførbart men allikevel vil lese testene kan du kanskje la være å gjenta påståelsene/argumentene som iallefall jeg synes er slitsomt å se og se bort fra siden du ikke kommer noen vei?" For i neste avsnitt å skrive følgende: "-og kan du linke til de stedene du har gitt amobil en rekke eksempler?" Og du skriver selv at du finner det "slitsomt" at jeg angriper amobil sine testprosedyrer, for det er de jeg angriper, og ikke personene som jobber her. Så da synes jeg kanskje det er du som burde holde deg borte, og ikke fortsette med "å fyre opp under" Jeg vet at jeg har brukt særdeles kraftig språk i mine innlegg, men jeg har prøvd å hinte i lengre tid, men det viste seg meget vanskelig å trenge gjennom Nokiamuren her på amobil. Nå har jeg iallefall fått fram poenget mitt. Men heldigvis finnes det andre kanaler man kan ytre seg i, og de kommer jeg til å benytte i fremtiden Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sak om eksploderende Nokia-batterier har fått plass blant topp 5 på Amobil.no sin forside, ser at favoriseringen fortsetter.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det må vell være rimelig å si at du er en SE-fanboy poe og således ikke det spor bedre enn nokiafanboysene. For å ta meg selv, liker nokia og SE best, jeg legger ikke skjul på det heller, har hatt 2 tlfer fra hver av dem, men nøler ikke med å anbefale begge merker ut ifra bruksområder og funksjoner som etterspørres. Begge har sine svakheter og fordeler alt ut i fra bruk, eks at nokia omtrent aldri tilbyr rds på radio, mens SE ikke greier å inkludere edge. Begge nevnte funksjoner er noe jeg ofte har bruk for å således irriterer meg at den ene eller andre stort sett mangler. I likhet med flere andre her mener jeg og SE har havnet litt i bakleksa, men venter og håper på at de kommer tilbake med nye, spennende og ikke minst banebrytende funksjoner slik de har gjort tidligere. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg gjerne på vegne av hele communitiet takke Amobil.no for at de ikke skrev om mobilbatteriet som skadet en gravid kvinne. Ønsket som trådstarter kommer med er så langt ute på jordet at jeg tror vi alle har klart oss bedre uten denne fillesaken. Slike nyheter passer seg bedre i aviser som VG eller ITAvisen og Amobil bør holde seg til en høyere standard IMHO. 9437444[/snapback] Denne kan jeg dessverre ikke la passere, men amobil er jo VG... 9437539[/snapback] Oi! Amobil har blitt landets største avis? Wow, gratulerer Amobil! 9437561[/snapback] Ironi er en morsom mann som bor i Afrika... 9437761[/snapback] Og han kjenner du ? Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Dessuten var det sarkasme, og ikke ironi... Edit: Faktisk, etter å ha lest litt på nett så har jeg kommet fram til at det var en ironisk sarkasme. Ikke verst! Endret 7. september 2007 av aeropilot Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dessuten var det sarkasme, og ikke ironi... 9448293[/snapback] Var slik jeg tok det Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Dessuten var det sarkasme, og ikke ironi... Edit: Faktisk, etter å ha lest litt på nett så har jeg kommet fram til at det var en ironisk sarkasme. Ikke verst! 9448293[/snapback] Ganske morsomt, spør du meg, men det gjør du vel neppe? Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Dessuten var det sarkasme, og ikke ironi... 9448293[/snapback] Var slik jeg tok det 9448315[/snapback] Men det at jeg klargjorde at det var ironi, forandret ikke på din mening om at dette var sarkasme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå