eva-mari Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Takk for all hjelp jeg har fått og her er enda et spørsmål: Holder på og lager en video-gave (wmm) til ei forumvenninne, og har fått lastet ned en snutt med favorittskuespilleren hennes som bonus. Han liksom vekker henne og spør om hun vil ha kaffe, men bildebiten er liten og rotete ( på en filmet mobil ), lyden er bra. Jeg har satt inn et fint kaffekoppbilde og vil altså bare ha stemmen hans. Hvordan får jeg den over til MP3-biblioteket på pc'n? Fortsatt utrolig nybegynner på 52, Eva Mari Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Takk for all hjelp jeg har fått og her er enda et spørsmål: Holder på og lager en video-gave (wmm) til ei forumvenninne, og har fått lastet ned en snutt med favorittskuespilleren hennes som bonus. Han liksom vekker henne og spør om hun vil ha kaffe, men bildebiten er liten og rotete ( på en filmet mobil ), lyden er bra. Jeg har satt inn et fint kaffekoppbilde og vil altså bare ha stemmen hans. Hvordan får jeg den over til MP3-biblioteket på pc'n? Du kan bruke f.eks. Virtual Dub til dette. http://www.virtualdub.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå