magnusavr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) theinquirer Lost Planet is quad-core love in Running on an 8800 GTX, the results put a 2.4GHz Core 2 Duo at 50 frames per second, a 4GHz C2D at 80, 2.4GHz Quad at 84 and the 4GHz Quad at a stonking 129. Endret 5. september 2007 av magnusavr Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lignende situasjon for Supreme Commander: http://enthusiast.hardocp.com/article.html...W50aHVzaWFzdA== Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 fortsetter det slikt og det blir støtte for quad i fler og fler spill så er det kanskje det man skal gå for, skal iallefall kjøpe ny pc i helgen men sitter enda å spekulerer i quad/duo da jeg neppe blir å oppgradere på mange år og iløpet av tida så har nok quad fått støtte for en hel del flere spill/programmer - Noen som har no meninger om dette? Med tanke på at det neppe blir oppgradering med det første burde jeg kanskje bare peise på med quad core ? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 lol, pga den manglende E'en på heading trudde jeg dette hadde noe med søksmålet som er mot Intel omdagen fra DualCor Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For å si det sånn: Jeg dreit på draget da jeg kjøpte meg AMD 3500+ istedenfor 4200+... (ble til at jeg "måtte" kjøpe AMD 4200+ et år senere uansett ) Så for meg var valget enkelt. Kjøp det mest fremtidsrettede. For å si det sånn, så tviler jeg veldig sterkt på at man kommer til å angre på kjøpet ved en Quad-core. (støtter ikke spillet fire kjerner så har du uansett mer enn nok FPS ) edit: Har selv 8800GTX og C2Q Q6600 som kjører på 3,4-3,6Ghz og er laaangt ifra 129FPS i Lost planet. Etter det jeg opplevde så dro ikke spillet noe som helst nytte av bedre CPU/overklokket CPU. Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jepp ossn er tempen på q6600 med stock vifte og non overclocked under idle og load? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Q6600 er varme og gode... quad core is definitely the way to go for hardcore gaming. µ Den likte eg... Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 For å si det sånn: Jeg dreit på draget da jeg kjøpte meg AMD 3500+ istedenfor 4200+... (ble til at jeg "måtte" kjøpe AMD 4200+ et år senere uansett ) Så for meg var valget enkelt. Kjøp det mest fremtidsrettede. For å si det sånn, så tviler jeg veldig sterkt på at man kommer til å angre på kjøpet ved en Quad-core. (støtter ikke spillet fire kjerner så har du uansett mer enn nok FPS ) edit: Har selv 8800GTX og C2Q Q6600 som kjører på 3,4-3,6Ghz og er laaangt ifra 129FPS i Lost planet. Etter det jeg opplevde så dro ikke spillet noe som helst nytte av bedre CPU/overklokket CPU. 9447335[/snapback] Innpå options så er det en setting du kan flytte fra 2 til 4, dette optimaliserer spillet for 4 kjerner. Mulig du må laste ned en oppdatering til spillet først, vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå