KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hei! jeg har en psu på 750watt og skjermkort Gainward GeForce 8800 GTX! når jeg skal stille grafikken på fullt, så blir det svart skjerm, og jeg må skru av på bryter*n. når den har starta opp igjen, står det at skjermkorte har stilt ned grafikk pag lite størm! men trudde 750watt skulle holde til det!?? XP sp2!! på vista er det ikke noe problem, så hvis noen vet hva det kan være hadde det hjelpe mye!! har: MSI K9A Platinum, AMD 580X CrossFire, Socket-AM2, 2xGBLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte hermaltake Toughpower 750W, 6xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin 1styk dvd brenner, viftestyring en ide 250gb har 2*500 , 400 og 160gb sata.+ 500 extern"! alle disken er samsung hvis det har noe å si! Takk for alle svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har du husket å koble til molex kontakten på skjermkortet? Er de to kontaktene som er på siden av skjermkortet. Endret 5. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 hadde jo ikke kunne brukt kortet hvis jeg ikke hadde det!! eller? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jo, skjermkortet får litt strøm fra hovedkortet gjennom (uhm, jah. Nå har jeg glemt hva det heter men den skinnen som du satte kortet oppi) Endret 5. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jo, skjermkortet får litt strøm fra hovedkortet gjennom(uhm, jah. Nå har jeg glemt hva det heter men den skinnen som du satte kortet oppi) 9431573[/snapback] hehe!! psi porten?? ja de er i det er jo ikke noe problemer på vista, bare Xp!! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 PCI-express porten ja Men vis problemet kun er i XP kan jeg nok desverre ikke hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 PCI-express porten ja Men vis problemet kun er i XP kan jeg nok desverre ikke hjelpe deg mer. 9431602[/snapback] okey! takk alikavel. hehe Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan det være driver-relatert ? Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Kan det være driver-relatert ? 9431613[/snapback] er ikke helt sikker på hva det betyr! Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vel, slik du ordlegger deg i første post går jeg utifra at du har dualboot. Da er maskinvaren den samme, den eneste forskjellen er operativsystemene (Vista og XP) og driverne. Det er forskjellige drivere til XP og Vista. Slo meg bare at det kanskje kan være XP-driveren som krøller til det for deg. Har selv vært borti noe av det samme problemet (med et eldre kort), installerte en annen driver og det rettet seg.... Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Vel, slik du ordlegger deg i første post går jeg utifra at du har dualboot. Da er maskinvaren den samme, den eneste forskjellen er operativsystemene (Vista og XP) og driverne. Det er forskjellige drivere til XP og Vista. Slo meg bare at det kanskje kan være XP-driveren som krøller til det for deg. Har selv vært borti noe av det samme problemet (med et eldre kort), installerte en annen driver og det rettet seg.... 9431655[/snapback] har de nyeste drivene på både vista og xp! det gjelder bare noen spill sist jeg testa hjalt det hitman blood money og Lost Planet Extreme Condition.. har ikke noe problermer med bf2 Lenke til kommentar
325IX Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Prøv nest nyeste driveren til gpu, noen ganger er de nyeste driverene litt "tullete".. Bare for å utelukke at det er driver problem... Men må si det virker litt rart at du har problemer i xp og ikke vista.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enig med 325IX, prøv en annen driver. I og med at problemet oppstår i noen spill og ikke i andre heller jeg fortsatt til at det er driveren. Lenke til kommentar
KingCobra88 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Enig med 325IX, prøv en annen driver. I og med at problemet oppstår i noen spill og ikke i andre heller jeg fortsatt til at det er driveren. 9431887[/snapback] Okey takk!!, skal prøve! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg