magneman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hey, jeg og noen kompiser ville spille mot hverandre, siden vi gidda ikke å spille på random tomme servere der andre folk kunne komme innpå. Så, vi brukte hamachi. Alle logga på Hamachi, og en av oss laga en bane, vi fant den ikke under Join Local, som det egentlige burde gjøre, men vi fikk til å koble oss til ved å skrive inn server navn, IP og passord. Men vi hadde et problem... Den som satt opp serveren på enten Local eller Standalone, fikk ikke lagg, men de andre fikk ganske mye, lagga skikkelig. Hva er problemet? Når en kompis satte opp serveren lagga det til meg og den andre kompisen, da jeg satte det opp lagga det til han og han andre... Hva er feil? Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det høres ut som om han som hoster servern har en litt uggen ut fart på linja si. På en bf2 server trenger du ca. 120kbps pr. spiller som kobler seg på. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Det høres ut som om han som hoster servern har en litt uggen ut fart på linja si. På en bf2 server trenger du ca. 120kbps pr. spiller som kobler seg på. 9432987[/snapback] Vel, min internett har 6mb inn, og 2mb ut, noe som betyr at hvis jeg hadde gjort det, hadde det ikke ville lagget til de andre... Men det gjorde jo det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå