Svish Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er i et miljø med mac, og lurte på om det er mulig å mounte en slik appleshare sak i Ubuntu eller Windows? var på en av mac'ene og fant en addresse: afp://x.x.x.x/FileShare, men ubuntu likte den ikke. Sa den var ugyldig. Noen tips? (mulig denne burde vært i Linux saken? Men var liksom litt midt i mellom ) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan prøve denne saken http://alexthepuffin.googlepages.com/home den virker å være i beta, så ikke forvent noe fjellstøe greier. Pakken skal være tilgjengelig i ubuntu og. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 den så jo ikke så dum ut nei! takker for tipset, will check it out Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du kan jo legge til macen som en Network Drive da.. Da får du tilgang til hele HDen. Det er det gjør på windozen min. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) how would I do that? Ser ikke helt hva man da skal velge på denne legge til netverks kobling saken. Fant forövrig ikke ut av den som det ble linket til ovenfor her. Den ville ikke kompilere. Endret 10. september 2007 av Tussi_qwerty Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 I Min Datamaskin velger du "Tools" fra menyen, - "Map Network Drive". Velger "Browse" for å finne maskinen. Så skriver du inn username og password til den accounten som er logget på, og vips du har tilgang til "Home folder på Macen". Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 men det er vel i windows er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå