Z Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det ser ut til at coolerkit.dk har de fleste av tingene jeg skal bestille - som andre ikke har. Noen som har erfaringer med bruk av coolerkit? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 husk at du herfra må betale toll, samt moms på varen og på frakta om pakken bestiger 200kr grensa... Lenke til kommentar
Z Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 husk at du herfra må betale toll, samt moms på varen og på frakta om pakken bestiger 200kr grensa... 9431476[/snapback] Ja jeg er klar over det - men det jeg skal ha, f.eks. et EK 8800GTX GPU-kjølingskort finnes ikke svjv å få tak i fra norske butikker. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bestillte nylig fra dem. Pakken ligger på sentralen i kristiansand, så regner med å få den i morgen(bor i kr.sand). Kan fortelle deg hvordan det gikk og om jeg er fornøyd og slikt i morgen da. Og ja, du må betale toll og moms, det vet jeg hvertfall fram til noe er motbesvist i morgen. Mvh vgdev Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du må betale moms, men den danske momsen blir trukket av. Så du betaler ikke moms 2 ganger.. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Svært fornøyd med levering. alt var med, men det kostet. Pakken kostet 3000 kr i danmark. Med norsk moms og tollavgift ble den 900 kr dyrere Mvh Vgdev Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan du ikke spørre de om de kan sette ned værdien på pakken da? De gjør de gladelig på Sidewinders Sparte 4-500kr på det jeg. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kan du ikke spørre de om de kan sette ned værdien på pakken da?De gjør de gladelig på Sidewinders Sparte 4-500kr på det jeg. 9449013[/snapback] Spurte om de kunne ta vekk den danske mva-en, og jeg spurte om de kunne pakke den som gave. Men det gikk de ikke med på Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At de ikke gidder å sende den som gave er en ting, men dansk mva skal av, skal ikke betale skatt 2 ganger... Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At de ikke gidder å sende den som gave er en ting, men dansk mva skal av, skal ikke betale skatt 2 ganger... 9457146[/snapback] Ja, de sa noe om at fraktselskapet ikke gikk med på å sende ting uten mva. Men hørtes litt rart ut siden det er post danmark som sender det. De har da ikke noe med om det er mva på den eller ikke Mvh vgdev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå