Xcrtry Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hei Lurte på om det var noen som viste hva den siden der man kan sjekke hvor mye folk tjener i året. Skal sjekke hva foreldrene mine tjener for å se om hvor mye jeg får i stipend Takker for hjelpen Endret 5. september 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan du ikke bare spørre dem? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan du ikke bare spørre dem? 9431697[/snapback] Smart at du foreslo det for han, han har sikkert ikke tenkt på det. Er jo sikkert ingen grunn til at han vil ha en internettside som løser problemet. Omgih lixz Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skattelistene er ikke tilgjengelig året rundt lenger, men er åpen for innsyn noen uker. Husker ikke dato, men det er vel på høsten en gang. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Kan du ikke bare spørre dem? 9431697[/snapback] De vet det jo ikke selv for f***! Hadde de vist det ville jeg ikke spurt her. Er jo ikke dum! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hæ? Vet de ikke hva de tjener? Skal du informere de, altså? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 [ De vet det jo ikke selv for f***! Hadde de vist det ville jeg ikke spurt her. Er jo ikke dum! 9434250[/snapback] Hæ ? Alle oppegående mennesker vet vel hvor mye de selv tjener ? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Eller de vet jo det, men er ikke helt 100 % sikker! :S Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det blir i alle fall ikke mer nøyaktig ut i fra skattelistene. Der er alle skattefradrag tatt med, og man ser ikke nøyaktig lønn. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) De vet da vel hva de har i måneden? Da kan du jo enkelt regne det ut: Månedsbeløpet x 11 mnd = Lønn u/feriepenger x 1.12 = Lønn med feriepenger Og plutselig vet dine foreldre hva de tjener. Sløvt at de ikke aner hva de tjener. Men det er ikke min sak Endret 7. september 2007 av Patience Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 "Opptjent feriepengegrunnlag i fjor" står det på lønnsslippen. Det gir en god pekepinn. Har man ikke lønnsslipp så kan man se på ligningen. Det er vel fjoråret lånekassen kontrollerer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå