LtdEdFred Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hvor har du fått avataren fra LarsC? Var det flere lignende på siden? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Den har jeg croppet til selv. Og nei, jeg hoster bare den. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ehhh.. du har ikke tilfeldigvis stjolet avataren din fra meg?? Jeg hadde den først! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er det bare meg, eller så jeg nettopp en manne- pung her i tråden? LOL !! Hårete og jævlig Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ehhh.. du har ikke tilfeldigvis stjolet avataren din fra meg?? Jeg hadde den først! You talkin' to me? Are YOU talkin' to ME? Er det bare meg, eller så jeg nettopp en manne- pung her i tråden? Stemmer. Slemme Tor Rasmussen stjal avataren, med link og alt, til lars73. Fy. Ikke akkurat det samme som med deg og Baltazar. Dere har ikke den samme avataren. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 for en vakker avatar du har Sånn går det når man stjeler andres avatar, eller hur Tor Rasmussen. Tyven, tyven skal u hete. Smålig noen skal være. Hold dere til tråden. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 En strek over dette. Om folk skal begynne å krangle i tråder og beskylde andre for å stjele avatere o.l. Hvis jeg ser tilfeller av dette igjen, så vil jeg gå inn for at muligheten for avatarer fjernes. DEtte blir litt for dumt for den som startet denne tråden. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ehhh.. du har ikke tilfeldigvis stjolet avataren din fra meg?? Jeg hadde den først! You talkin' to me? Are YOU talkin' to ME? Er det bare meg, eller så jeg nettopp en manne- pung her i tråden? Stemmer. Slemme Tor Rasmussen stjal avataren, med link og alt, til lars73. Fy. Ikke akkurat det samme som med deg og Baltazar. Dere har ikke den samme avataren. Nei, Baltazar eller hva han het. er jo "så og si" samma da. HERM, HERM, HERM. Skjønte ikke helt det med den pungen jeg... PUNG MED HÅR, HER? WTF lissom Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Smålig noen skal være. Atte det var? Greit at streken trekkes, men var denne myntet på meg, ønsker jeg en forklaring. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, Baltazar eller hva han het. er jo "så og si" samma da. HERM, HERM, HERM. Joda det er nesten samme, men jeg hadde ikke engang sett din før jeg la opp min så det kan vel være du som har herma :wink: Jeg stemmer for at den med flest posts har rangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå