kjottojo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hei, sitter med et problem hær. lurer på om jeg ska bruke utorrent eller abc? i og med at utorrentn min ikje funker som den skall, vill liksom ikke laste ned. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De fleste torrent-sider anbefaler µTorrent og Azuerus. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er nok ikke uTorrent som ikke virker, heller at du har funnet torrents som er enten korrupte, døde eller rett og slett ikke har nok seeders. Det må også tilføyes at det er vært noen feil med versjon 1.7.1 og 1.7.2 (mulig jeg tar litt feil av versjonene.) Ihvertfall så fikk jeg beskjed av forskjellige torrent-tracking sider til å nedgradere til 1.6.1 pga. feil på tracking info ved bruk av 1.7.1 og 1.7.2 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 saken er vel også det at han sikkert prøver og laste ned torrents som er fra en "registered users only" side Lenke til kommentar
kjottojo Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 ja eg få bare nedgradere:p neida det var ikke seeds, eg fikk bare ei feil melling om at utorrent hadde kræsja. og at det va nåkka med dump greia:p men men... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ny versjon er visst ute av uTorrent nå, den skal visstnok fungere uten noen bugs Så gå å last ned den nyeste du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå