Zetec Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 På min TomTom One (Skandinavia kartet) er minnekortet kun på 256mb. Jeg tenkte å oppdatere den, men ser at man må ha kort på 512mb. Må jeg kjøpe nytt kort, kopiere innholdet over på det andre korte og så kjøre oppdatering? Eller hvordan skal jeg løse dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Siste versjon av Scandinavia er ca 290 MB (gjelder den versjonen som inkluderer hovedveier for Europa i tillegg). Kjøp et nytt og større kort, det koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Må jeg kopiere innholdet fra originalbrikka over på den nye, montere den i TomTom'n og oppdatere på den måten? Eller holder den å plugge den nye brikka i minnekortleseren og laste ned alt på nytt? Syntes TomTom siden er uoversiktlig og uklar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har TT på htc P3300, og vet ikke hvor lik denne er en generisk TT. Har du sjekket på TT-forum (www.nystul.no)? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Har ikke sjekket der ennå, men takk for tipset. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjøp deg et 2 gb minnekort koster under 200,- kopier over alt som ligger på original kortet over på det, putt det i gps, og så oppdaterer du. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen andre plasser enn på tom tom sine sider man kan kjøpe oppdateringer? Syntes de var fryktelig dyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå