Gå til innhold

Program for driveroppdatering

Espen_jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driveragent.com er et eksempel på slike program.

Her er det gratis å scanne, men skal man laste ned drivere koster dette en skvett. Så slike program finnes, men jeg vet ikke om noen som er gratis...

Må nevnes at jeg har kun testet scanning på driveragent, og ikke testet nedlasting.

9442440[/snapback]

Jada, testet Driveragent, og det gir en status på driverne. Skiller også mellom 'Microsoft standard' drivere og de som er 3dje part. MS driverne blir vel oppdatert automatisk (?), mens 3dje part må fremskaffes på annet vis, og det er her slike program kommer inn...

Men Driveragent er ikke gratis, og fikk derfor heller ikek lastet ned oppdaterte drivere. Men finnes det gratis alternativer av god kvalitet (som absolutt er tilfelle i de fleste anledninger!) så er jo det å foretrekke...

Anyone??

Lenke til kommentar
Driveragent.com er et eksempel på slike program.

9442440[/snapback]

man må være forsiktig med sånne programmer, finner ikke alltid de nyeste/kompitable driveren. ( noen ganger finner de feil driverversjon på pc'en og da kommer dem fram med driveren som er installert )

har selv brennt meg alvorligt en gang, bsod og ustabilt pc.

men jeg er ikke alene:

A nasty driver experience

Posted Thu Aug 30 17:01:42 EST 2007 by Neil Lovegrove

Drivers have always seemed to me to be unglamorous, shadowy items in geekdom. I don't think I'm unusual in that. Most people it seems pay little attention to their critical role. So when a software vendor recently offered to check all my drivers, tell me which were out of date, link me to downloads of the latest - I thought this might be all right.

But it was s disaster. The expensive application listed about 25 drivers needing upgrading on my modest machine, ranging from peripherals to the CPU. Still with blind and hopeful trust I downloaded replacements and installed them. The result was an unrecognisable desktop and a hung machine! I had stifled my scepticism and it was taking revenge.

fra denne side:

http://www.helpscreen.com.au/forum.php?cid...95308&enotify=1

lykke til

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...