slakken Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 På min Peugot speedfight 2 har de plutselig oppstått at den får mye for mye bensin og dør ut. Det er så mye at det renner bensin ut av forgasseren og nedover variatordekselet. I den forbindelse lurer jeg på hvordan bensinen leveres til forgasseren. Er det slangen fra innsuget som bestemmer hvor mye bensin som skal inn på forgasseren? Hva er den greia i bunnen av bensintanken, som har slangen til forgasseren og slangen fra innsuget inn på seg? Noen som har noen idè om hva det kan være? Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) du har sikkert renset forgasseren og satt den feil sammen..det er et nål der så skal ståppe bensinen når forgasseren er fulle hvis du setter den feil vei så får sykkelen bensin nonn stopp.. Endret 6. september 2007 av X-Mode Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det jeg glemte første gang jeg bytta dyse, var å legge pakninga i bunnkaret skikkelig på plass, så det rant ut. Skru av det sorte bunnkaret på bunn av forgasseren og sjekk om pakninga rundt der ligger skikkelig i sporet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå