-sealiNe- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Heisann! Bestillte nettopp en ny bærbar pc fra dell sine sider, til skole osv.. så lurer jeg bare på om jeg har bra speccs i forhold til spill osv! Jeg har ikke fått pcen ennda så jeg kan fortsatt forrandre på speccs, men børr jeg har mer MINNE? eller holder det med 2048? Vurderer 4gig.. Noen forslag? SPECCS: PROSESSOR: Intel® Core™ 2 Duo T7300-prosessor (2,0 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer) OPPERATIV: SYSTEM: Ekte Windows Vista® Home Premium - norsk FARGEVALG: Midnight Blue-farge med silke-finish og kamera med 2.0 mp LCD: 15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800 oppløsning) med TrueLife™- widescreen MINNE: 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] HARDDISK: 160 GB (7200 rpm) SATA-harddisk GRAFIKKKORT: nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne OPPTISK(E) STASJON(ER): Fast, innebygd 8X DVD+/-RW-stasjon inkludert programvare PRIMÆRBATTERI: 9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ser ut som en ok pc det der, 4gig ram er vel strengt tatt ikke nødvendig. men, har ikke dell utrolig lange leveringstider for tiden, eller er det bare noen modeller kanskje? Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Leste nettopp det med dell sine leveransetider.. Huff! Er virkelig skuffa nå! Jeg som trudde jeg sku få pcen i løpet av noen dager! Nei jeg tror jeg avbestiller! Hva med denne pcen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336794 Er den verdt pengene? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Komplett har leveranseproblemar, tar 1-2 veker før du får varene. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Komplett har leveranseproblemar, tar 1-2 veker før du får varene. 9431395[/snapback] alikavell er det bedre enn dell sine leveringstider som er på 2 mnd. Hvorfor laptop til 22 000? Litt dyrt, men har du penger så ere vel ikke no problem. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Leste nettopp det med dell sine leveransetider.. Huff! Er virkelig skuffa nå! Jeg som trudde jeg sku få pcen i løpet av noen dager! Nei jeg tror jeg avbestiller! Hva med denne pcen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336794 Er den verdt pengene? 9431271[/snapback] hmm, har du opplevd dette? Jeg trodde komplett hadde kjappe leveransetider :\ Tar jeg feil? "On topic": er denne pcen dugbar da? : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336662 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Ang. komplett, så bestilte jeg noen småting på fredag. De kom på postkontoret i går (tirsdag), så den gikk veldig kjapt. Intrykk at det er mye tilfeldigheter ute og går der i gården... Endret 5. september 2007 av GEman Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er vel kanskje spesielt bærbare pcer, ettersom det er skolestart Lenke til kommentar
graylady Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er vel kanskje spesielt bærbare pcer, ettersom det er skolestart 9431937[/snapback] Fikk nettopp utsatt levering fra Dell fra 13.09 til 12.10 og det på to bærebare som var avbestilt for seks dager siden, der har du Dell *|o|* Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Glad jeg leste den tråden om dell:P Eller så hadde jeg aldri avbestilt :/ Men hva synes dere om den asus pcen ? Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 både G1 og G2 er knall pc'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå