Gå til innhold

Pc til Crysis og Far Cry 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10K er litt for mye for en Hp maskin spør du meg, bygg selv for 10k og du får mye mer for pengene. hvis ikke kan du gå inn på en av de store nettleverandørene og bestille en såkalt "bygge pc/komplett" masse for pengene og ikke noe stress med hp baserte programmer og ødelagt hdd. ;)

 

10k, skal gå fint til å kjøre crysis bra, men den der tror jeg ikke vil kjøre crysis 100% optimalt. største haken ligger i skjermkortet. Sats på et 8800 gts 320mb som minimum. :)

Lenke til kommentar
10K er litt for mye for en Hp maskin spør du meg, bygg selv for 10k og du får mye mer for pengene. hvis ikke kan du gå inn på en av de store nettleverandørene og bestille en såkalt "bygge pc/komplett" masse for pengene og ikke noe stress med hp baserte programmer og ødelagt hdd. ;)

 

10k, skal gå fint til å kjøre crysis bra, men den der tror jeg ikke vil kjøre crysis 100% optimalt. største haken ligger i skjermkortet. Sats på et 8800 gts 320mb som minimum. :)

9430886[/snapback]

 

 

Ok, hva er god pris for denne? 7k. Bygde selv den forrige pc-en men har blitt litt latere kjenner jeg, og så er det lettere i henhold til garanti osv... Men hvordan er de andre specsa bortsett fra skjermkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...