Rottenspacehead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bare lurer på hvordan de er iforhold til hverandre ? Har bare hatt mulighet til å hørt patosene.. Er klipschene bedre til film, mer klarere ? men fortsatt har den samme trykket og gode bassen som patosene har ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fortsatt ikke bestemt deg nå? Klipsch skryter nå på sine sider om kombinasjonen av ren klarhet og fast bass i RF-62 så hvis man velger å tro på dem skal de være ganske så gode på begge deler. Klipsh er ganske mye lettere å drive,det er jo alltid et pluss. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvordan forsterker er det de skal brukes på? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Var snakk om en Marantz om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var snakk om Marantz og Denon, tror ikke fyren bestemte seg xD Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har marantz PM-7001 her nå = ) Lenke til kommentar
hifiguru Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har selv hatt Klipsch RF 15, 82 og 83 og dette er meget artige høyttalere. Patos Basic serien er preget av mer kabinettromling og innelukket diskant. Gå for Klipsch! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tror nok Klipsch einer seg bedre til Marantz enn det Patos gjør Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Da har jeg Patos Lyric 402 MKII og Marantz PM-7001 på plass her endelig =) Jeg er knallfornøyd! = ) Nå må jeg bare få skaffet marantz cdspiller og Xtz/Svs subwoofer etterhvert = ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 På hvilket grunnlag valgte du Patos? Siden du lager en tråd der hvor du blir tipset om å kjøpe Klipsch... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Av det jeg har hørt, så er patosene det helt klart beste for meg. Eneste jeg ikke har fått hørt på, er klipsch.. Men finnes ikke klipsch her og har ikke vært noe klipsch på bruktmarkedet, så jeg slo til på Patosene som ble solgt av en i nærheten her og som jeg da likte best etter det jeg har hørt. Kanskje jeg hadde likt klipsch litt bedre, men det vil jeg aldri finne ut = ) Er ihvertfall knallfornøyd med mitt valg = ) disse er kjempegode til film (noe jeg foretrekker) og knall til musikk også.. Meget klare,detaljerike med trøkk i = ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hehe skjønner. Patos er lager gode høyttalere dem også, det er det ingen tvil om. Grattis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Patos 510ene ser jo ganske så nøytrale ut og passer fint inn over alt. Gratulerer! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Patos lyric 402 MKII jeg har kjøpt.... ellers takk = ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Få se bildet av oppsettet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Patos lyric 402 MKII jeg har kjøpt.... ellers takk = ) 9540329[/snapback] Fikk ikke med meg det, men de ser jo enda bedre ut! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har hørt Klpisch 5.1 på Master and the Commander. Det låt helt sjukt. Scener der skipene ble knust. Du føltes virkelig som om du var der. Sinnsyk opplevelse. Klipsch er ikke dårlige høytalere. Bra dem^^ Disse var på noe 20 tommer eller noe mye lyd. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 klipsch er å anbefale til film i alle fall. har hørt mye mye skryt på den delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå