Sevenord Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 jeg har kjøpt meg DVDspiller il PC`n(pioneer) men får ikke spilt av DVDfilmer(kjører XP sp1) noen anbefalinger på et lite dvdprogram(har modem) og url? eller løsning på hvorfor jeg ikke får spillt av i mediaplayer? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du mangler .vob-støtte og MPEG-2-kodek, sannsynligvis. nVidia har vel gratis dvdprogramvare, www.nvidia.com Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 fant directDVD på en demoCD, da funket det men skal jeg spille av via mediplayer blir filmen "blåskjerm", mens lyden er ordentlig.... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 directDVD viste 10min av filmen før det kom beskjed om at jeg måtte registrere det Men hvorfor får jeg ikke spillt av i mediaplayer? Der hvor filmen skal være blir det blått mens lyden er ok... Hjelp meg! Hvis noen vet hva jeg mangler kan dere ikke skrive urlèn? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Gratisprogrammer er i beste fall dårlige. Kjøp PowerDVD på feks Komplett. Da kan du også spille filmer i mediaplayer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du kan prøve med en MPEG-2 kodek, men jeg tror ikke det løser problemet ditt (som jeg tror er manglende .vob-støtte). Jeg har en her: http://www.stud.ntnu.no/~lura/pics/Div/mpe...c_installer.zip Du kjenner kanskje noen som har to-tre PowerDVD OEM-plater (jeg har tre) uansett? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du kan prøve WinDVD.. Det er vel gratis ? - Azton Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Du kan prøve med en MPEG-2 kodek, men jeg tror ikke det løser problemet ditt (som jeg tror er manglende .vob-støtte). Jeg har en her:http://www.stud.ntnu.no/~lura/pics/Div/mpe...c_installer.zip Du kjenner kanskje noen som har to-tre PowerDVD OEM-plater (jeg har tre) uansett? takker, men nei. Funker fortsatt ikke I morgen får jeg stikke innom alle naboene i håp om at de har noe software liggende. Fadern hadde powerDVD men versjonen var for gammel for xp Får ta til takke med 10min av hver DVD da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå