-ɐMoԀ- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, Jeg fikk ett rart problem etter jeg restartet pcen, det er at kun IE kommer på nett, ikke opera, firefox eller noe, ikke mail eller andre ting. Jeg kan pinge via CMD som før, kommer heller ikke inn på router med opera eller FF. Noen som har noe forklaring på hva dette er? BTW OS=Vista Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sjekk unntaksreglene i softwarebrannmur. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Sjekk unntaksreglene i softwarebrannmur. 9430724[/snapback] Brannmur er av. Rare saker, kun IE, ikke mediaplayer, winupdate. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan jo prøve å legge inn FF på nytt og se om det hjelper med ny godkjenning. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hadde ikke firefox innstalert før så lasta ned den med IE for og teste siden opera ikke virket. Har også reinstalert nettverkskortene uten at det hjalp, restarta modemet. Takker for svar. Endret 5. september 2007 av Powerpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå