blurayfilmer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Leste en tråd angående beste opplevelser i Warhawk, så vi kan jo ha en her også Mine happened while sniping. I was crouched down on the edge of a very steep riverbank, attempting to snipe someone who was partially hidden and VERY far off. I was concentrating on getting my crosshairs in just the right spot, when all of the sudden my field of view was completely filled with color. I zoomed out in time to see an enemy warhawk no more than 10 yards in front of me begin unloading his chainguns at me. He had gone into hover mode under my field of view, and ascended to take aim at me. He was close enough that I could actually see the barrels of the guns spinning as he belched out tracer fire, which lucky for me was just missing me. I could watch the tracers streak by and saw the dirt kicking up all around me. On pure instinct i tapped the grenade button and caught him right in the cockpit. he exploded all over the place and i lived to fight another day Endret 5. september 2007 av blurayfilmer Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Min kom da jeg etter å ha prøvd å logge på forskjellige servere i over en time endelig fikk noe annet enn beskjeden "Game is full" eller "Unable to join game", og faktisk fikk spilt spillet! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Min kom da jeg etter å ha prøvd å logge på forskjellige servere i over en time endelig fikk noe annet enn beskjeden "Game is full" eller "Unable to join game", og faktisk fikk spilt spillet! 9430746[/snapback] Skjønner ikke at det er mulig? Brannmur/router feil eller? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Min kom da jeg etter å ha prøvd å logge på forskjellige servere i over en time endelig fikk noe annet enn beskjeden "Game is full" eller "Unable to join game", og faktisk fikk spilt spillet! 9430746[/snapback] Skjønner ikke at det er mulig? Brannmur/router feil eller? 9430804[/snapback] Til tider er det nesten helt umulig og komme inn på ranked servers regner med det er det han tenker på Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Min kom da jeg etter å ha prøvd å logge på forskjellige servere i over en time endelig fikk noe annet enn beskjeden "Game is full" eller "Unable to join game", og faktisk fikk spilt spillet! 9430746[/snapback] Skjønner ikke at det er mulig? Brannmur/router feil eller? 9430804[/snapback] Til tider er det nesten helt umulig og komme inn på ranked servers regner med det er det han tenker på 9430815[/snapback] eg har akkuratt samme problemet...frustrerende og finne eit ledig spill..spesielt ranked..! Lenke til kommentar
keungz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må vel være en gang jeg sprang rundt og rundt en tanks, mens han fortvilt forsøkte å snu kanonen etter meg, og jeg febrilsk prøvde å fiske fram ett bedre våpen enn kniven (klarer rett og slett ikke å bli vant til å våpenbyttesystemet i warhawk ). Tror jeg sprang rundt tanksen 4-5 ganger før han fant ut at han istedenfor å snu kanonen i den retningen jeg sprang, kunne han lettere få has på meg om han snudde kanonen i motsatt retning. Da jeg endelig hadde klart å fiske fram flammekasteren, sa det PANG! Og da var jeg historie Lenke til kommentar
blurayfilmer Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du kan hoppe opp på tanksen i stedet for å springe rundt den Endret 5. september 2007 av blurayfilmer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan faktisk hoppe inn i den og! Ingenting irriterer mer enn en jævel som står i luka og skyter på samme tanks! :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må være da jeg klarte å snipe Archon driiit langt unna Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg var ut på søndagstur med Berta, som tanksen min heter. Så ser jeg en Warhawk i fullt firsprang, i halen på en fra mitt lag som prøvde å komme seg unna. Dette var forøvrig et GODT stykke unna. Alle venner og fiender var langt unna meg, ingen action, så jeg skøyt et skudd i halvt blinde mens jeg så på radaren. BOOM!! Hostile Warhawk down, så det holder. Tenker han lurte godt på hvem i helsik som skøyt han ned. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det må være hver gang meldingen kommer om at jeg blir tildelt medaljer Skuffelsen er alltid like stor når jeg sjekker profilen min etterpå, og ingenting fungerer der. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Når jeg snipet en fyr over hele banen på Archipelago Lengste sniperskuddet jeg har tatt i noe spill Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Den gangen jeg tok tharos i en dogfight duell ^^ (begge var i fly ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå