oblivian Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg kjøpte nettop en Logitech Wingman Extreme 3d, funker veldig bra til bf! Bedre å styre, og man får en mye bedre følelse av å spille! Joysticken kosta bare 300kr på komplett og man har sånn rotor-kontroll, eller hva det nå heter... Rotor? Rudder vel, altså hale-ror. Er vel ikke helikopter heller! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 kjøpte meg en freedom 2.4 for et par uker siden, og det har aldri vært gøyere å fly.. med musen hadde jeg null kontroll, eneste jeg fikk gjort var å bombe litt, for så å bli skutt ned av andre fly. gikk omtrent ikke an å bruke musen til dogfights. med joysticken ble alt så meget bedre.. mer presisjonsbombing, og andre fly får smake litt bly dann og vann. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 BF1942 jeg spill mange gang BF1942 i GameSpy. jeg proff sant jeg drepe over 150 solda på ca 65 minutter :wink: Hilsen fra rød klær VI SNAKKE Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 BF1942 jeg spill mange gang BF1942 i GameSpy. jeg proff sant jeg drepe over 150 solda på ca 65 minutter :wink: Hilsen fra rød klær VI SNAKKE Thomas - fem år? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ikke fem år fordi jeg er døv gutta! Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke fem år fordi jeg er døv gutta! skulle det å være døv påvirke hvordan man skriver? eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke fem år fordi jeg er døv gutta! skulle det å være døv påvirke hvordan man skriver? eller har jeg gått glipp av noe her? Det er nok sånn.. Jeg kjenner en som er døv, og han har problemer med rettskrivningen... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Synes det er jævlig dårlig gjort av dere å disse Thomas! Skjerp dere, finn på noe annet. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Prøvde og koble til Sidewinderen min, koblet raskt den ut igjen. Musen ruler. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøper meg Logitech Cordless Freedom joysticken i morra! Er lei av mus og tastatur nå..klarer faen meg ikke dogfights. Og jeg kjenner musesyken krype oppover armen når jeg må vri håndleddet 360 grader for å få snudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå