Kilman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sjalabaizz !! Skal kjøpe ny laptop 15,4" med 1680x1050 oppløsning, min. 2ghz cpu (santa rosa), min. 2giga ram, ca 160gb hd 7200rpm. Har sett på Vostro 1500, der får man mye for penga. Men mangler dvi skal kjøre ekstern skjerm ved hjemmebruk, samt treig levering. Finnes der andre alternativ der ute, til ca 10 000 ? Takker for all tilbakemelding Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) sjekk ut multicom.no mener at de har en del gode. Edit: Noen krav til skjermkort? Endret 5. september 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Kilman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Egentlig ikke. Maskinen skal først og fremst brukes til musikk-produksjon Har du noen konkrete tips ? Har sett på ifl90+ men ser ut til at blir hakket dyrere. Hadde bare Vostro hatt dvi.. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ifl90+ har vel verken hdmi eller dvi :S Lenke til kommentar
Kilman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 ifl90+ har vel verken hdmi eller dvi :S 9430629[/snapback] Der har du den igjen. Finnes der maskin med ovennevnte specs som har dvi el hdmi til ca 10k ? Lenke til kommentar
simson Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tror det kan bli vanskelig med både spesifikt oppløsning og i tillegg DVI/HDMI under 10k. Finner flere med DVI til bra pris, men feil oppløsning.HP Fujitsu S Acer osv. Lenke til kommentar
Kilman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Nei ingen med tilsvarende specs. Er det et must å ha dvi ? Har planer om å kjøpe 22" el 24" lcd for hjemmebruk. Skal som sagt ikke brukes til spill, stort sett Cubase ++ Lenke til kommentar
.vision Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 det er absolutt et must. DVI gir jo samme signaler som HDMI, men uten lyd. Jeg er ute etter noe ála det samme som deg.. En pc som treffer "alle" kriteriene dine er vel Acer sin 5920 hos elprice. Var på vei til å velge denne selv, helt til jeg snudde om og ville ha noe som var mindre og lettere. Vil anbefale at du kikker på dell sin XPS m1330 eller HP Pavilion. (de har ikke santa rosa teknologi, så vidt jeg vet.) Lenke til kommentar
Kilman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takker mister, skal sjekke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå