Fredrik.B Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei jeg begynner på bil lappen rett over nyttår, og lurer da på hva jeg må ta og hva det vil koste og konvertere fra B til A (tung mc) i samme slengen ? (etter at jeg har tatt bil lappen da seff) Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) det eneste du slipper unna, er vel trafikkalt grunnkurs når du skal ta A lappen. Endret 5. september 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 aha men hvor mye koster det ? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har vel litt med hvilken trafikkskole du bruker og hvor flink/dårlig du er me tanke på kjøretimer Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 tenker jeg er verdensmester =P neida men håper på at det kommer på ca 9 k Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Konvertere? Altså, trafikalt grunnkurs må man ta en gang uansett hva man skal kjøre. Billappen har jo ikke no med mc-lappen å gjøre. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 aha men hvor mye koster det ? 9430574[/snapback] Jeg ble ferdig med a-lappen idag og endte på 14k tilsammen for alt, jeg hadde da stort sett aldri kjørt noe annet enn moped på to hjul før jeg begynte. Ikke øvelseskjørte jeg hjemme heller så det er fullt mulig å få det billigere. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 aha men hvor mye koster det ? 9430574[/snapback] Jeg ble ferdig med a-lappen idag og endte på 14k tilsammen for alt, jeg hadde da stort sett aldri kjørt noe annet enn moped på to hjul før jeg begynte. Ikke øvelseskjørte jeg hjemme heller så det er fullt mulig å få det billigere. 9434720[/snapback] ja ok det jeg regna med, har også bare kjørt moped. takker for svar Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 noen mnd siden jeg ble ferdig med a lappen havna på 12-13000 totalt + kjøreutstyr seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå