General_Skurf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei lurer på hvor jeg kan gå og ha det skam kult ute på byn rundt i Norge. Er selv fra Stavanger/Sandnes og begynner og bli lei av begge byene ? Forslag til by evt uteplass? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hvis du skal ha noe bedre enn Stavanger så er vel Tromsø eneste stedet jeg vet om som passer til dette., Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hvis du skal ha noe bedre enn Stavanger så er vel Tromsø eneste stedet jeg vet om som passer til dette., 9439954[/snapback] Bare pass på å ikke havne på de utallige "gamlingutestedene" :!: Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Trondheim er meget bra. Ville styrt unna Kr.Sand. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Trondheim er meget bra.Ville styrt unna Kr.Sand. 9440810[/snapback] ok ok Lenke til kommentar
siggii Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Eller så finner du vel endel liv på de store alpintanleggene i høysessongene... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har ikke vært ute rundt om kring over alt, men av de stedene jeg har vært må jeg si Trondheim! Men er veldig artig på fjellet (Trysil osv.) når det er sesong for afterski også! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg må selv si Trondheim, men har hørt at Haugesund skal være det beste, men i Haugesund så var det visstnok utrolig mye gold diggers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå