Gå til innhold

Godt betalt deltidsjobb.


khvm

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 og jobber som vikarlærer på en barneskole.

 

Jeg har ingen utdannelse utover 3-årig videregående skole (er under utdanning), og har det som en deltidsjobb. Jeg har fast 17% stilling, og er ringevikar utenom om det. Det er både godt betalt (220 kr/t) og veldig morro, men det er vel kanskje en slik jobb man enten elsker - eller en slik jobb man aldri kunne tenkt seg - avhengig av hvilken eprson man er. :p En annen fordel er at det passer bra for meg som går skole 3 ganger i uken, og at jeg da kan jobbe de to andre dagene, og fortsatt ha god tid til skolearbeid.

 

:)

Ja, men hvor mange timer jobber du hver gang, og hva underviser du i?

Vanlig skoledag à 6 timer. Underivser i "alt": RLE, naturfag, heimkunnskap, matte mm. Der jeg trengs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er 19 og jobber som vikarlærer på en barneskole.

 

Jeg har ingen utdannelse utover 3-årig videregående skole (er under utdanning), og har det som en deltidsjobb. Jeg har fast 17% stilling, og er ringevikar utenom om det. Det er både godt betalt (220 kr/t) og veldig morro, men det er vel kanskje en slik jobb man enten elsker - eller en slik jobb man aldri kunne tenkt seg - avhengig av hvilken eprson man er. :p En annen fordel er at det passer bra for meg som går skole 3 ganger i uken, og at jeg da kan jobbe de to andre dagene, og fortsatt ha god tid til skolearbeid.

 

:)

Ja, men hvor mange timer jobber du hver gang, og hva underviser du i?

Vanlig skoledag à 6 timer. Underivser i "alt": RLE, naturfag, heimkunnskap, matte mm. Der jeg trengs. :p

Nettopp, og det vil ikke passe meg, da jeg er fulltidsstudent. Uansett, takk for forslaget...

Lenke til kommentar

Om du er over 20 så kan du jobbe some sjåfør på Peppes Pizza. Du får 128 timen, 148 på lørdag og søndag, og rundt 20 kr timen i tips (kommer an på området etc) . Ålreit jobb men litt ensomt, du kjører bil 90% av tiden men tida går fort om du har podcast eller noe å høre på mens du kjører. Man kan fort bli lei men ålreit jobb ved siden av studier etc.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

1) Sjåfør for Peppes / Dolly / Pizzabakern - Rolig jobb for greie penger

2) Bartender. - Altid gøy på jobb.

3) Hotellresepsjonist. - Er du reiseglad får du greie frynsegoder

4) Bilutleier i Avis / Europcar / Hertz. - Helt kurrant jobb med et greit frynsegode: Du får iblandt låne bil helt gratis.

Lenke til kommentar
1) Sjåfør for Peppes / Dolly / Pizzabakern - Rolig jobb for greie penger

2) Bartender. - Altid gøy på jobb.

3) Hotellresepsjonist. - Er du reiseglad får du greie frynsegoder

4) Bilutleier i Avis / Europcar / Hertz. - Helt kurrant jobb med et greit frynsegode: Du får iblandt låne bil helt gratis.

Bilutleier hørte interessant ut. Har du erfaring med denne type stilling selv? Det blir vel i så fall i skranke, med tanke på at de fleste utleiefirmaer i Norge har callsenter i et annet land?

Hvilket selskap har best lønnsbetingelser?

Lenke til kommentar

Det er en kombinert jobb. Hovedtyngden er skrankearbeid, f.eks på flyplasser. Men du er også ansvarlig for papirarbeid, bilklargjøring, besvare telefoner og lignende. En bekjent av meg jobber der, og han har en av utleiebilene til sin disposisjon relativt ofte.

 

Antar at lønnsnivået for en vanlig skrankearbeider er rett over 120 kroner timen før tillegg.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Når det gjelder andre jobber så hadde jeg selv 130-140,- timen da jeg jobbet hos Securitas Direct. Det er vel den best betale jobben jeg har hatt som student som ikke krevde noe utdannelse.

 

Dere er trivelige på Direct sentralen! :D

Likte dere best i min tid som mobilvekter 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...