Gå til innhold

Godt betalt deltidsjobb.


khvm

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som har noen forslag til deltidsstillinger, som betaler minimum 120-130 kr timen, og som i utgangspunktet ikke stiller så altfor store krav til utdannelse, da jeg kun er 21 år gammel? Noe som har med "business" og IT-arbeid å gjøre, er absolutt foretrukket.

 

Alt av forslag er ønsket. PS! Har en del arbeidserfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der er mye forskjellig.. fra it- medarbeider på kontor til lagermedarbeide. det er flere jobber som betaler den prisen selv om det antageligt er letter å finne lager jobb.. Jeg har jobbet på lager og trivdes med det, kjørte for det mester bare truck og lignende. Siden er mest interessert i service kan du jo også søke i diverse butikker som lefdal, siba o.l.

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

 

Noen som har noen forslag til deltidsstillinger, som betaler minimum 120-130 kr timen, og som i utgangspunktet ikke stiller så altfor store krav til utdannelse, da jeg kun er 21 år gammel? Noe som har med "business" og IT-arbeid å gjøre, er absolutt foretrukket.

 

Alt av forslag er ønsket. PS! Har en del arbeidserfaring.

9430381[/snapback]

 

Du vil ha god lønn, noe med "business og IT" og du er egentlig ikke kvalifisert til så veldig mye? Du forstår kanskje at det er å kreve litt vel mye?

 

Jeg har selv en godt betalt deltidsjobb innen "business" som du kaller det, og jeg vet dermed litt om hvordan man rekrutterer. Det gjøres som regel ved at man går direkte til skolene som utdanner folk som kan være interessante, enten ved å kontakte professorer eller ved at stillingene utlyses på skolenes stillingsdatabaser.

 

Dersom du bor i Oslo-området betyr "skolene" her rett og slett BI :) Vi tar vare på våre egne.

Lenke til kommentar

khvm: Det der var idiotisk og særs usaklig svart til folk som gir deg kritiske svar. Hvis det er slike holdninger du utviser når du skal ha deg jobb så vil du få problemer. Greit nok at Pjotriks svar var litt flåsete, men ingen grunn til å svare slik. Du kan heller poengtere for Pjotrik at det finnes flere skoler i Oslo som faktisk leverer folk til næringslivet og folk fra BI er ikke akkurat kjent for videre IT-forståelse.

 

Så til problemstillingen din. Hva slags arbeidserfaring har du? Grunnen til at Pjotrik gir deg dette svaret er at du snakker om jobb innenfor et område som vanligvis fordrer en del utdannelse. Det komme selvsagt litt an på hva slags nivå du snakker om. Hvis IT og business kombinasjonen er en selgerjobb eller 1. linjes support på forretningssystemer så vil jeg tro det er mulig å komme inn uten spesiell formell utdannelse, men det vil kreve at erfaringen din er relevant og at du kan selge deg inn.

 

Si litt mer om hva du har gjort og hva du kan ønske deg så kankje du kan få mer konkrete svar. Hvor ønsker du forresten å jobbe?

 

Når det gjelder andre jobber så hadde jeg selv 130-140,- timen da jeg jobbet hos Securitas Direct. Det er vel den best betale jobben jeg har hatt som student som ikke krevde noe utdannelse.

Lenke til kommentar
Ok. Så du mener med andre ord at jeg ikke er kvalifisert til å få en jobb innen business, på bakgrunn av at jeg ikke har gått på møkkaskolen BI?

9511022[/snapback]

 

I mange tilfeller stemmer nok det ja. Det jeg likevel ville frem til var om du hadde noen formell utdannelse eller om du bare vil ha samme jobber som de som har det.

 

Hva med telefonsalg? Greit nok at det er et belasted yrke, men det er lett å få jobb som det og de som er flinke tjener mer enn de fleste. Du kan også sikkert finne noen som selger mot bedrifter, og da er jo "business-kriteriet" på en måte oppfyllt.

Lenke til kommentar

Operatør alarmstasjon. Jobber via PC/telefon.

 

Tar i mot alarmer når disse går et sted, ringer, evt. kontakter og sender politi/vekter/ brannvesen ved behov. I tillegg kommer vanlig kundeservice på telefon.

 

Securitas Direct har sin alarmstasjon i Trondheim, men finner tilsvarende jobber hos Securitas Systems A/S i Oslo.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, trekker frem denne tråden igjen. Har nå snart jobbet et år i deltidsjobben min, og har nå en basis timeslønn på 140 kr (med tillegg på kveld og helg). Er for så vidt fornøyd med jobben, men drit lei...

 

Noen som vet om noen deltidsjobber som betaler bra eller bedre? Har laaaang arbeidserfaring.

Lenke til kommentar
Har laaaang arbeidserfaring.

 

Hvor lang og med hva?

ca. 12 stillinger i ulike firmaer/butikker. Salg, service, ungdomsskole, callsenter, rettshjelpstiltak, omsorg etc.. Studerer for å bli akademiker. Veldig kreativ og arbeidssom.

 

Tenkte meg kanskje en deltidsjobb i en bank, men er usikker på hvilke krav som stilles?

Lenke til kommentar
Du er 23, stemmer det? I så fall kan vel kanskje 12 stillinger telle negativt også, virker som om du har byttet jobb svært mye.

Glem PM, så hvorfor nå ;)

Det at jeg har hatt 12 stillinger bør vel ses på som positivt, i den sammeheng at jeg ønsker utvikling fremfor stagnering?

Lenke til kommentar

Jeg er 19 og jobber som vikarlærer på en barneskole.

 

Jeg har ingen utdannelse utover 3-årig videregående skole (er under utdanning), og har det som en deltidsjobb. Jeg har fast 17% stilling, og er ringevikar utenom om det. Det er både godt betalt (220 kr/t) og veldig morro, men det er vel kanskje en slik jobb man enten elsker - eller en slik jobb man aldri kunne tenkt seg - avhengig av hvilken eprson man er. :p En annen fordel er at det passer bra for meg som går skole 3 ganger i uken, og at jeg da kan jobbe de to andre dagene, og fortsatt ha god tid til skolearbeid.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg er 19 og jobber som vikarlærer på en barneskole.

 

Jeg har ingen utdannelse utover 3-årig videregående skole (er under utdanning), og har det som en deltidsjobb. Jeg har fast 17% stilling, og er ringevikar utenom om det. Det er både godt betalt (220 kr/t) og veldig morro, men det er vel kanskje en slik jobb man enten elsker - eller en slik jobb man aldri kunne tenkt seg - avhengig av hvilken eprson man er. :p En annen fordel er at det passer bra for meg som går skole 3 ganger i uken, og at jeg da kan jobbe de to andre dagene, og fortsatt ha god tid til skolearbeid.

 

:)

Ja, men hvor mange timer jobber du hver gang, og hva underviser du i?

Lenke til kommentar
Du er 23, stemmer det? I så fall kan vel kanskje 12 stillinger telle negativt også, virker som om du har byttet jobb svært mye.

Glem PM, så hvorfor nå ;)

Det at jeg har hatt 12 stillinger bør vel ses på som positivt, i den sammeheng at jeg ønsker utvikling fremfor stagnering?

 

Det å ha laaaang arbeidserfaring vil si å ha erfaring over mange år, noe du ikke har som 23 år. Det å ha hatt så mange jobber kunne vært positivt dersom du hadde utvilket deg og progressert innenfor et fagfelt. Men tror en bedrift vil være skeptisk til å satse på en arbeidstaker som ikke skal være ut prøvetiden engang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...