Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)

Anbefalte innlegg

hvorfor går det så tregt? bruker Gamer.no's server som vanligvis går veldig fort. jeg kan ha 300 kb/s ned, men torrenten kommer jo maks over 100 kb/s.

bruker Utorrent hvis det har noe å si.

9449276[/snapback]

Lord of the Rings Online-klienten har blitt veldig populær. I skrivende stund er det 133 lesere som laster den ned samtidig, men kun 23 som seeder/deler. Når brukerne ikke er særlig flinke med å seede må vår server ta store deler av støyten. Vi har veldig mye båndbredde å ta av, men ett sted når også vi et tak. Derfor går det litt tregt nå. Beklager.

9449620[/snapback]

ok. men kan ikke alle seede da, så går det fortere for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

ok. men kan ikke alle seede da, så går det fortere for alle.

9449890[/snapback]

Du kan drømme du ;)

Jeg har ikke brukt bittorrent på en stund, så lenge siden at jeg har reinstallert maskinen og byttet ruter siden sist. Så jeg bare lastet ned bittorrent, installerte og fikk ca 120KB/s nedlasting... Greit nok men jeg tenkte at det ville hjelpe hvis jeg åpnet litt brannmurer her og der...

Etter en times knoting har jeg nå 80KB/s (7 opp!) og selv om jeg *tror* at jeg har gjort det som skal til vet jeg ikke om noen måte å verifisere det på :(

Opphastigheten er den jeg stusser mest over, jeg har ikke begrenset den (600kbit opp) likevel er det bare såvidt det går noe ut...

Lenke til kommentar

Mulig jeg bare er dum nå, men finner ikke trial keyen.... Har regga på COG, men er det noe mer som må gjøres? (har fulgt stegene på den off. siten)

Error msg når jeg prøver å logge på er: The username entered does not have an active "LOTROEU" subscrition.

Endret av t3p0s3
Lenke til kommentar
Mulig jeg bare er dum nå, men finner ikke trial keyen.... Har regga på COG, men er det noe mer som må gjøres? (har fulgt stegene på den off. siten)

Error msg når jeg prøver å logge på er: The username entered does not have an active "LOTROEU" subscrition.

9452996[/snapback]

Hvis du går inn på din COG konto, står det at du har en aktiv Lotro sub da?

Lenke til kommentar

Har sendt deg en PM med en trial key nå :)

Registrer den på COG kontoen din, og du er ready to go

EDIT:

For alle dere nye spillere. Jeg vil anbefale dere å stare på serveren "Laurelin"

Det er en RP-server, men det stilles ikke så altfor store krav til at du må role-playe.

Grunnen til at jeg anbefaler den serveren, er at det er langt hyggeligere spillere, de er mer hjelpsomme og tar livet mye mer med ro enn hva folk på alle de andre serverne jeg har prøvd gjør. Anbefales på det varmeste :)

Vil anbefale kingship'et (guild fra WoW) "The Sanctuary".

De er kjent fra tidligere mmo som Star Wars Galaxies.

Den mest hjelpsomme gruppen med spillere jeg noen gang har vært borti.

Har tilogmed en dag i uken hvor vi hjelper nybegynnere med å komme seg videre i spillet. Samt mange artige events og mye mer :)

http://www.lotro-sanctuary.com/index2.html

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Rart at så mange sliter med farten, jeg har lasta opp med 6MB/s i gjennomsnitt i ca 16 timer og har lastet opp 325GB på denne herligheten :)

Nå skal det games!

9451907[/snapback]

Oi! Hvor rask linje har du?

Lite tips til de som får dårlig speed: La torrenten gå i ca. en time, så vil farten øke etterhvert.

Lenke til kommentar

da laster jeg ned på nytt for tredje gang, har også lastet ned nyeste versjoner av Winzip og Winrar. har det noe å si at jeg stopper nedlastningen og begynner den igjen noen ganger? her i huset er det bare en nett-ledning, så hvis f.eks broren min skal ha ledningen må jeg ta den ut fra min maskin. kjedelig å begynne på nett enda engang, og farta ligger bare på rundt 100 kb/s...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...