Bjonniz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 lasta ned torrenten 2 ganger, begge gangene var zip filen skadet. lastet ned 2 forskjellige størrelser Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm, prøvd å laste ned nyeste winzip som en annen her gjorde? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg fikk også melding om at zip-filen var korrupt. Men dette løste seg når jeg lastet ned trial versjonen av nyeste WinZip. WinRAR som jeg bruker til vanlig ville altså ikke pakke ut filen av en eller annen grunn.9444442[/snapback] Tre tusen takk! Fire tusen takk! Jeg lastet ned trialen av WinZIP her, den klarte å løse problemet. Takk, takk og igjen takk. Satser på at det skal gå knirkefritt herfra. Alle som har samme problem bør prøve løsningen, det virket for min del. Jeg synes forøvrig Gamer.no kan legge til informasjon om dette problemet i artikkelen for det har jo hvertfall vært en 5-6 med samme problem av de som har besøkt forumet og sagt i fra. Endret 7. september 2007 av TSP Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Med en hastighet på 1.3MB/s i gjennomsnitt fikk jeg det ned rimelig fort, og siste utgave av winrar fungerte fint. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå vet ikke jeg hvilket format den orginale fila er, men hvis den er på 7GB og er en f.eks ISO-fil eller bare en enkel installfil så bør den IKKE pakkes i noe zip-fil eller pakkes i det hele tatt. Det er greit at det kanskje sparer noen MB men det er nettopp pga folk får problemer med å pakke ut det de laster ned. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Er det bare jeg som sliter med nedlastningshastigheten eller? Jeg oppnår på det meste 100 kB/s. Har en nedlinje på reelle 1500 kB/s. Så linjen skulle ikke sette noen stopper for hastigheten. Enten er det problemer med oppsettet mitt, eller så må folk laste mer og fortere opp! Edit: Vurderer å kjøpe spillet så slipper jeg å vente på nedlasningen. Samtidig vil jeg jo teste spillet før jeg bruker en masse penger på det. Endret 7. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Varen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 heisann. jeg har nettopp lastet ned spillet, akket det ut og installert det, men når installasjonen ble ferdig fikk jeg noe error opp om at spillet ikke kunne startes, så da dro jeg til programfiler -> codemasters -> lotro og prøvde å starte lotroclient, men da fikk jeg "The game has passed invalid command-line parameters" Noen som aner hva som er galt? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bruker selv winrar og har aldri noe problem. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Til alle dere som lurer på systemkravene til spillet. Her er en liten erfaring jeg og en av administrator på Lotro-Europe forumet satt sammen på release dagen: What are the minimum system requirementsIntel Pentium® 4 1.8 GHz or AMD Athlon® XP 1800+ Supported 64MB Graphics Card* 512 MB RAM 7GB available DirectX® 9.0c Windows® XP Broadband Internet Connection 2X DVD ROM I just wanted to add a small note.. Despite the fact that the minimum system requirements says 512MB of RAM, with the current client you will get a hell of a laggy experience.. I would rather say the game needs 512MB of RAM to fire itself up, but if you actually want to "play", even with everything on the lowest settings, you should have at least 800MB++ of RAM.. 1GiB is something I would strongly recommend everyone to have, the least.. You need 2GiB for a fully smooth experience.. Or even more if you are running several other applications at the same times, such as a MediaPlayer, Messenger, Web Browser, Norton etc.. If you got less than that, you're doomed to being with.. Then you should at least deactivate all types of unnecessary background applications, and give the game as much system resources as possible.. I don't really know what "recommended system requirements" means these days.. But I just need to comment the recommended ones for Lotro.. What are the recommended system requirementsIntel Pentium® 4 2.8 GHz or AMD Athlon® 64 3000 Supported 128 MB Graphics Card* 1 GB RAM 10 GB available DirectX® 9.0c Windows® XP/Vista Broadband Internet Connection 512kbps or higher 2X DVD ROM Okay.. Lets start.. With the current state of the game, and the current client.. Those requirements don't need to give you any "full" experience.. "Supported 128 MB Graphics Card*".. There are so many different kinds of graphic cards having 128MB of video memory these days.. Some using Hyper Memory, some GDDR, others GDDR2.. GDD3 etc.. I haven't seen this "supported" list, but I bet there are lots of graphic cards supported, with 128MB of video RAM or even more, that barley handle the game on medium settings, at least with any Anti-Aliasing and Anisotropic Filtering on.. My MSI GeForce8800GTS 640MB @ ForceWare v165.01 on XP, with High Resolution Client, everything on maximum with 1600x1200 resolution isn't a easy job for my card.. "1GB of RAM", that's something you should have the least, if you want to play the game at all.. It wont be a smooth journey playing on medium or higher settings, if you don't got more than 1GiB of RAM.. How well an Intel Pentium 4 2.8GHz / AMD Athlon64 3000+ processor is handling the game, I don't know.. But I would guess that's also a bit too weak.. When you are thinking of the fact that the game is multi-threaded, I would say that a Dual Core processor should be recommended.. I doubt that an Pentium 4 2.8GHz really manage to handle the game that good on higher settings.. So what I'm trying to say is.. That I find the recommended system requirements to be a bit off.. I don't know how it is these days, but when I read the recommended system requirements and see that my system is filling them, I expect to be able to play the game with more or less everything on maximum settings.. At least with overall high/very high settings.. But to be honest, I can't imagine a Pentium 4 2.8GHz, 1GiB of RAM, with a poorer graphic card with 128MB video RAM being anywhere near a smooth experience with higher settings.. I doubt it's very smooth on medium settings at all.. So even with a system filling the "recommended" requirements, you need to play with lower settings to get a smooth experience.. Then I would say the recommended system requirements are a bit off coarse.. My recommended requirements for smooth experience on higher settings would be something like this: Windows XP System: Intel Pentium Dual Core or AMD Athlon® Dual Core ++ GeForce7600GT 256MB ++ 1.5GiB RAM 10GB of free available hard drive space DirectX® 9.0c .NET FrameWork v1.1 Broadband Internet Connection DVD ROM Drive Windows Vista System: Intel Pentium Dual Core or AMD Athlon® Dual Core ++ GeForce7600GT 256MB ++ 2GiB RAM 10GB of free available hard drive space .NET FrameWork v1.1 Broadband Internet Connection DVD ROM Drive If you want the best experience, in other words run the game on maximum settings, while having a playable experience I would recommend: Windows XP System: Intel Core 2 Duo GeForce7900GTx 512MB ++ 2GiB RAM 10GB of free available hard drive space DirectX® 9.0c .NET FrameWork v1.1 Broadband Internet Connection DVD ROM Drive Windows Vista System: Intel Core 2 Duo GeForce7900GTx 512MB ++ 2.5GiB RAM 10GB of free available hard drive space .NET FrameWork v1.1 Broadband Internet Connection DVD ROM Drive Remember, my recommendations are basted on personal opinions.. And might not always reflect what you would define as "the truth".. Jeg må understreke at det har vært mange patcher, samt to store "content" patcher siden release. Og spillet var ei 100% optimalisert ved release. Det hele skal være langt mer lettdrevet nå. Men det gir nå en liten pekepinn hvert fall Endret 7. september 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei jeg bestiller en hp dv 9575 i morgen, dette er specsa: CPU : Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2,0 GHz, Nivå 2-cache 4 MB Skjerm : 17" WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900 Minne : 2048 MB DDR2 667 Mhz (2 x 1024 MB) (Maks 4 GB minne) Harddisk : 320 GB SATA-harddisk (2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system) Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8600M, med 256 MB dedikert skjermminne PCI Express opptil 1023 MB Vil denne klare dette spilelt på medium/high(?) innstillinger? Eneste jeg kan tenke meg at trekker ned er skjermkortet.. Edit: skriveleif Endret 7. september 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Bare hos meg torrenten går skamtregt? Holder seg på rundt 1-2 kb/s ,wohoo! EDIT: Ajajaj! Oppe i 7 kb/s! EDIT2: Galskap! Oppi hele 67 kb/s! Ser ut som den holder seg der=/ Endret 7. september 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, har et lite problem her...Jeg og en venn har begge lastet ned LOTRO trialen, men når vi skal logge på finner vi ikke de samme serverne. Noen ide om hva som er feil? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, har et lite problem her...Jeg og en venn har begge lastet ned LOTRO trialen, men når vi skal logge på finner vi ikke de samme serverne. Noen ide om hva som er feil? 9448966[/snapback] Ene av dere har lasta ned US trial, den andre EU Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, har et lite problem her...Jeg og en venn har begge lastet ned LOTRO trialen, men når vi skal logge på finner vi ikke de samme serverne. Noen ide om hva som er feil? 9448966[/snapback] Ene av dere har lasta ned US trial, den andre EU 9448981[/snapback] damit... noen som vet om en et alternativt mirror? gamer.no sin torrent går så sinnsyyyyykt tregt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei, har et lite problem her...Jeg og en venn har begge lastet ned LOTRO trialen, men når vi skal logge på finner vi ikke de samme serverne. Noen ide om hva som er feil? 9448966[/snapback] Ene av dere har lasta ned US trial, den andre EU 9448981[/snapback] damit... noen som vet om en et alternativt mirror? gamer.no sin torrent går så sinnsyyyyykt tregt. 9449085[/snapback] http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=172760 Der har du en del linker. Men vær advart, fileplanet downloads har en lei tendens til å ende opp corrupted! Codemaster's sin egen Lotro-trial torrent Endret 7. september 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Takker Har dårlig erfaring med fileplanet jeg også Endret 7. september 2007 av mgnus Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 dette er galskap! farten raser avgårde i 160 kb/s etter å ha stått på ca 10 kb/s i 3 timer. hvorfor går det så tregt? bruker Gamer.no's server som vanligvis går veldig fort. jeg kan ha 300 kb/s ned, men torrenten kommer jo maks over 100 kb/s. bruker Utorrent hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 prøv å åpne portene. http://www.johntp.com/2006/04/19/how-to-in...ds-of-utorrent/ det gjorde jeg og da gikk speeden Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hvorfor går det så tregt? bruker Gamer.no's server som vanligvis går veldig fort. jeg kan ha 300 kb/s ned, men torrenten kommer jo maks over 100 kb/s.bruker Utorrent hvis det har noe å si. 9449276[/snapback] Lord of the Rings Online-klienten har blitt veldig populær. I skrivende stund er det 133 lesere som laster den ned samtidig, men kun 23 som seeder/deler. Når brukerne ikke er særlig flinke med å seede må vår server ta store deler av støyten. Vi har veldig mye båndbredde å ta av, men ett sted når også vi et tak. Derfor går det litt tregt nå. Beklager. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hvorfor går det så tregt? bruker Gamer.no's server som vanligvis går veldig fort. jeg kan ha 300 kb/s ned, men torrenten kommer jo maks over 100 kb/s.bruker Utorrent hvis det har noe å si. 9449276[/snapback] Lord of the Rings Online-klienten har blitt veldig populær. I skrivende stund er det 133 lesere som laster den ned samtidig, men kun 23 som seeder/deler. Når brukerne ikke er særlig flinke med å seede må vår server ta store deler av støyten. Vi har veldig mye båndbredde å ta av, men ett sted når også vi et tak. Derfor går det litt tregt nå. Beklager. 9449620[/snapback] Altså, jeg venter 2 dager før jeg laster ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg