The Stig Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Anticipated Retail Minimum Requirements: Processor: Intel Pentium® 4 1.8 GHz or equivalent Video: 64 MB NVIDIA® GeForce® 3 or ATI® Radeon® 8500 DirectX: DirectX® 9.0c OS: Windows® XP RAM: 512 MB Disk Space: 7 GB available Internet: 56kbps Modem Optical Drive: 2x DVD-ROM Recommended System Requirements: Processor: Intel Pentium® 4 2.8 GHz or equivalent Video: 128 MB NVIDIA® GeForce® FX 6800 or ATI® Radeon® X850 DirectX: DirectX® 9.0c OS: Windows® XP / Vista RAM: 1 GB Disk Space: 10 GB available Internet: Broadband DSL/Cable Optical Drive: 2x DVD-ROM Endret 6. september 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 WoW er repetisjon på repetisjon. Dette er et mere "voksent" MMORPG vil jeg si. Har en mye modnere playerbase samt. er bygd påå på en helt annen måte enn WoW selv om det har lånt noen småting.. Hvorfor skal WoW alltid være en målestokk for MMORPGer?-.- Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 De første timene har i alle fall vært morsomt nok. Voldsom mengde quests som stort sett holder god kvalitet... de av dem som er av typen "drep x dyr" har hittil kommet sammen med andre quests, slik at en har sluppet å bruke tid på dem i seg selv, men nærmest kunne løse dem som ettertanker på vei til/fra andre. Det er bra. Men dette er så vidt etter intro-oppdragene. En god start, men vi kan jo ikke bedømme et mmo etter de første tre timene. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) De første timene har i alle fall vært morsomt nok. Voldsom mengde quests som stort sett holder god kvalitet... de av dem som er av typen "drep x dyr" har hittil kommet sammen med andre quests, slik at en har sluppet å bruke tid på dem i seg selv, men nærmest kunne løse dem som ettertanker på vei til/fra andre. Det er bra. Men dette er så vidt etter intro-oppdragene. En god start, men vi kan jo ikke bedømme et mmo etter de første tre timene. 9436388[/snapback] Voice syntes jeg er uendelig morsomt når man er i grotter og lignende ihvertfall. Du har sansynligvis ikke eopplevd det enda? Man blir med i et fellowship og da kan alle prate sammen. De som ikke har microfon kan også høre hva andre sier slik at de kan komme til å hjelpe mye raskere hvis noen har problemer. På denne måte føler man virkelig at man er med i en sammensveiset gruppe og allt føles mere "ekte". Endret 6. september 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må man betale vær mnd for å spille? grafikken så faktisk ganske bra ut, kanskje prøve =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må man betale vær mnd for å spille? 9436726[/snapback] Etter de første syv gratisdagene må du betale. Prisinformasjon finner du her: http://turbine.fuzeqna.com/lotro.support/c...l.asp?kbid=1471 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Må man betale vær mnd for å spille? 9436726[/snapback] Etter de første syv gratisdagene må du betale. Prisinformasjon finner du her: http://turbine.fuzeqna.com/lotro.support/c...l.asp?kbid=1471 9436843[/snapback] $299 Lifetime Membership. Lifetime Membership means you'll never again have to pay a subscription fee for LOTRO*! det vill si spillet koster 169kr + 299dollar (299x6=1794kr) = ca 2000kr for å spille så mye mann vill Endret 6. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kansje vurdere og aktivere min 50ish hunter igjen nå da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) .... 7GB er nettopp ferdig nedlastet: "Den komprimerte (zippede) mappen er ugyldig eller skadet" Endret 6. september 2007 av TSP Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 .... 7GB er nettopp ferdig nedlastet: "Den komprimerte (zippede) mappen er ugyldig eller skadet" 9437161[/snapback] Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Oh dette ser bra ut. Har hatt lyst og teste en god stund nå, men ikke hatt lyst og kjøpe det enda pga blandete kritikker... Men, syntes dette er noe som burde kommet før når spillet var skikkelig blåst opp. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 17h igjen.. hmm wasta en dag med aktivering Men man kan alltids bruke første 7 dagene til å bli kjent, så regge med et annet navn og epost og få ny kode. Hva slags skjermkort bør man ha? 9436057[/snapback] Hei gamle ørn Jeg spiller lotro, kom deg på.. join laurelin en-rp serveren og add meg som friend jeg heter cetalion og er alve minstrel, dvs healer Ekstremt bra spill nyyydelig grafikk, er litt usikker på hva slags gfx kort man trenger. Jeg har 8800 gtx og har alt på ultra grafikk, du har en enorm syns rekkevidde. Det er mange ting her som er tenkt på i forhold til andre mmos, smart utviklet og meget bra. De fleste questene er spennende også Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kaster meg på så fort jeg er hjemme Zarachas hehe. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kaster meg på så fort jeg er hjemme Zarachas hehe. 9437709[/snapback] kjapt svar hehe, du har vel den gamle msn adressen din logg deg på så kan jeg hjelpe deg litt på vei... Jeg er litt usikker på server navnet men tror det stemmer.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Supern! Mental spill overføring som sørget for lynkjapt svar hehe. Jobber egentlig med noe "bedritent Oracle skit" og følte sterkt behov for en avveksling hehe. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Supern! Mental spill overføring som sørget for lynkjapt svar hehe. Jobber egentlig med noe "bedritent Oracle skit" og følte sterkt behov for en avveksling hehe. 9437741[/snapback] Jeg har en noe apatisk jobbsituasjon for tiden, mange jern i ilden, men lang tid å få de godkjent, da blir det mye tid til ymse forum hehe Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Her sliter vi ihvertfall med connection. Hei, får du fortsatt ikke lastet ned torrent-filen? Hvilken ISP bruker du? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Drush Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette er spillet for de som hater grind's, relativt lite av det utrolig nok. Masse quest's med gode rewards. På 7 dager kan man ha mye morro i Lotro, og det skader ikke med flere nordmenn på Eldar hvis du velger å bli. Så hvis du ser Titus eller Lucius løpende forbi deg ikke nøle med å si hei. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Til dere som klager over at dette burde kommet før. Det var jo gratis Betatesting for alle som ville i April eller Mars ( husker ikke helt) .. Spilte dette noen uker, men gikk lei av de kjedelige questene. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det var tragisk fart på den torrenten deres...Laster ned med 20 kb/s, noe som vil ta en uke før jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg