kilik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) I neste nummer av ONM: Med skikkelig story og mer finpusset kontroll og grafikk kan dette bli bra... Endret 5. september 2007 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Heilt konge! Og ja, online!! HERLIG. Som folk sikkert har fått med seg var eg ein av de som likte 1`ern veldig godt. Så dette her håper eg blir veldig bra Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gled deg til å bli EID Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det skal eg ikkje benekte, men eg gir heller ikkje fra meg seieren uten noen form for kamp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 YAY dette har jeg gleda meg til. blir gøy dette Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 En god nyhet. Får bare håpe vi slipper denne sikteglichen denne gangen Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Yay! Oppfølgeren til et halvdårlig spill til Nintendo Wii. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Greia er at man lett kan fikse det som gjorde originalen halvdårlig. Red Steel-konseptet har potensialet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Greia er at man lett kan fikse det som gjorde originalen halvdårlig. Red Steel-konseptet har potensialet. 9438304[/snapback] Det samme kan man jo si om et hvert Wii-spill, da. I mine øyne fortjener ikke RS noen oppfølger. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Red Steel solgte rundt 1 million enheter. Kanskje ikke verdens beste spill, men er absolutt et konsept det er verdt å invistere mer tid på. Fremdeles et av de beste FPS-ene på Wii til nå etter min mening, om man klarte å ignorere noen av feilene i spillet. Spiller det gjerne igjen, noe jeg ikke kan si det samme om om mange andre FPS. Ser virkelig fram til en oppfølger. En FPS med japansk setting burde det vært mer av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Blir vel akkurat det samme som å si at Killzone 2 er ein bortkastet etterfølger siden 1`ern fikk lunken kritikk over alt Hører Ubisoft på kritikken kan dette bli svært bra. Bare dem ikkje strsser det ut på markedet i likhet med RS. PS! Eg likte Killzone også om noen lurer Endret 6. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 selv digget jeg RS, er det FPS spillet som er nærmest en hollywood film, effektene og måten våpene blir håntert på passer kjempe bra. dra frem uzi og spraye og man ser kuler gnistere over alt. MP er også gøy, minner meg om gode gammle Goldeneye. litt få og små brett men veldig gøy. at det blir blodigere er jo også bare bra, kanskje det blir litt Better Tomorrow feel over spillet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 La oss håpe at de lar rush taktikken ligge og faktisk retter opp alle feil og småirritasjoner før de slipper ut spillet. Red Steel kunne blitt så mye mer om det bare hadde fått en månde eller 2 mer under produksjon. Til tross for dette er Red Steel meget interesangt konsept og et av de beste FPSene på Wii, det slår i alle fall Call of Duty 3 som er i mine øyne det mest horrible FPS som er gitt ut til Wii. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vanguard er nok værre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Gleder meg allerede. Har ikke spilt ferdig eneren ennå, men det var så mye der som lett kunne ha blitt mye bedre. Men det jeg skulle virkelig ønske var om sverdslossingen var som filmene som kom i førsten. Ellers burde man kunne gå litt fortere bandt annet. Kanskje internettmuligheter ? Vi kan jo også håpe på at alle som står for kontrollutviklingen, spiller nøye gjennom metroid prime 3, og lærer av dem. Endret 7. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vanguard er nok værre. 9439455[/snapback] Jeg som trodde Far Cry var verst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå