Gå til innhold

Red Steel 2 bekreftet

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Steel solgte rundt 1 million enheter. Kanskje ikke verdens beste spill, men er absolutt et konsept det er verdt å invistere mer tid på. Fremdeles et av de beste FPS-ene på Wii til nå etter min mening, om man klarte å ignorere noen av feilene i spillet. Spiller det gjerne igjen, noe jeg ikke kan si det samme om om mange andre FPS.

Ser virkelig fram til en oppfølger. En FPS med japansk setting burde det vært mer av.

Lenke til kommentar

Blir vel akkurat det samme som å si at Killzone 2 er ein bortkastet etterfølger siden 1`ern fikk lunken kritikk over alt :huh:

Hører Ubisoft på kritikken kan dette bli svært bra. Bare dem ikkje strsser det ut på markedet i likhet med RS.

PS! Eg likte Killzone også om noen lurer :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

selv digget jeg RS, er det FPS spillet som er nærmest en hollywood film, effektene og måten våpene blir håntert på passer kjempe bra. dra frem uzi og spraye og man ser kuler gnistere over alt.

MP er også gøy, minner meg om gode gammle Goldeneye. litt få og små brett men veldig gøy.

at det blir blodigere er jo også bare bra, kanskje det blir litt Better Tomorrow feel over spillet

Lenke til kommentar

La oss håpe at de lar rush taktikken ligge og faktisk retter opp alle feil og småirritasjoner før de slipper ut spillet. Red Steel kunne blitt så mye mer om det bare hadde fått en månde eller 2 mer under produksjon.

Til tross for dette er Red Steel meget interesangt konsept og et av de beste FPSene på Wii, det slår i alle fall Call of Duty 3 som er i mine øyne det mest horrible FPS som er gitt ut til Wii.

Lenke til kommentar

Gleder meg allerede. Har ikke spilt ferdig eneren ennå, men det var så mye der som lett kunne ha blitt mye bedre. Men det jeg skulle virkelig ønske var om sverdslossingen var som filmene som kom i førsten. Ellers burde man kunne gå litt fortere bandt annet.

Kanskje internettmuligheter :) ?

Vi kan jo også håpe på at alle som står for kontrollutviklingen, spiller nøye gjennom metroid prime 3, og lærer av dem.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...