Ikaruga Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg vet at Sony for noen år siden produserte en 24" widescreen CRT (GDM-FW900), men den synes å være umulig å få tak i lenger. Har hørt rykter om at Samsung (fortsatt) produserer en 21" widescreen CRT monitor, men har tross diverse google søk ikke funnet ut noe mer om dette. Ser at enkelte norske nettbutikker fortsatt har en og annen CRT monitor i utvalget, men alle er 4:3. Noen som har noe info å dele om dette ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor vil du ha en crt? Lenke til kommentar
ullteppe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg vet at Sony for noen år siden produserte en 24" widescreen CRT (GDM-FW900), men den synes å være umulig å få tak i lenger. Har hørt rykter om at Samsung (fortsatt) produserer en 21" widescreen CRT monitor, men har tross diverse google søk ikke funnet ut noe mer om dette. Ser at enkelte norske nettbutikker fortsatt har en og annen CRT monitor i utvalget, men alle er 4:3. Noen som har noe info å dele om dette ? 9430017[/snapback] komplett italia usa europa Lykke til.... PS: 21'' 'widescreen' CRT tror jeg jaggu ikke eksisterer, hverken nå eller tidligere, så... (den hadde blitt ganske 'lav' i såfall, lite brukbar - den fra Samsung er nå iallefall ikke 'wide') Endret 6. september 2007 av ullteppe Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har sett en lærer vi har som har en widescreen crt. Hvertfall 22"". Men om de selger det enda, det er vel ett godt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå