MSg Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kvitteringen med billettnummeret ditt og legitimasjon. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 men man får vel ikke printa ut kviteringen, den får man fra banke vel,? eller Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg haket av på å ikke få betalings blankett fra banken, altså en slaks kvitering, siden dette koster ekstra. Regner med at jeg kan printe ut siden hvor det står " YOUR ORDER IS REGISTERED AS PAID" + legg ? Og jeg har bestilt 2 biletter, en til meg og en til en kompis. På den ene er OrderID/KID tre tall, og på den andre er det 17 tall. Er ikke det litt rart? Har også mulighet til å printe ut e-kvitering fra nettbank. Lenke til kommentar
NightsEnd Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hadde det ikke vært MYE enklere med PTN kort?? da hadde alt blitt fiksa på 1.2.3... Endret 23. september 2007 av NightsEnd Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe, helt enig der ass Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 manger bare seat map nå da men hvordan skal jeg gjøre dette. har 5 billetter, en til meg og 4 til kompisene mine. åssen skal jeg da få gjort det slik at de får en billett? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 vel, er det så veldig vanskelig, da? du henter alle fem, og deler de ut til kompisene dine når du har fått de i døra på TeX Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 faen du er smart ass Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 faen du er smart ass 9559601[/snapback] Jeg vet, er helt utrolig Overrasker meg selv innimellom Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 det skjønner jeg faen gleder meg ass Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bare meg som ikke har fått registrert betaling for 15 dager siden? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei det er det ikke . Sitter å venter jeg og. Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 lurte litt, siden det fortsatt står : THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID! hos meg og. hvis ikke denne oppdateres før siste frist for betaling, hva skjer da? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hvis det skjer tar jeg med kviteringen og krever en plass. Endret 24. september 2007 av bokhylle Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ja, lurer på det jeg også, hva vil skje da? vil jo ikke ha random plasser, blir litt dårlig hvis man skal være mange. Lenke til kommentar
sindreme Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har fremdeles: THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID! Er det mulig å ta med kvitering fra banken om at jeg har satt over penger til riktig bankkonto + legitimasjon? Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 syntes at de ansvarlige burde få dette opp, det er mange spørsmål om hva som skjer hvis ikke dere klarer og registere at vi har betalt? når kommer seatmappen opp. Føler at dette er dømt til å bli kaos noe ingen har lyst på Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 1. Kvittering og legitimasjon går helt fint. 2. Nixnu, jeg tror du bør se det litt mer nyansert enn det du beskriver det. Jeg har fått utallige mailer om folk som sier de har betalt, og lurer på hvorfor det ikke er merket betalt. Så viser det seg at den/de som skulle betale for dem ikke har gjort det. Ergo jeg har brukt masse tid på å prøve hjelpe folk, til ingen nytte, som jeg kunne brukt på dere som faktisk har betalt og ligger etter. vedr seatmap så er det oppe kl 18 i kveld. Da kan dere reservere plasser. Det skulle vært oppe kl 12 nå, men pga en feil som ble oppdaget, må de teste det litt til før vi slipper løs hordene. Det er veldig beklagelig, og dette er et av punktene vi må ta mye selvkritikk på. Lenke til kommentar
Raffens Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Har stått "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!" i over 2 uker nå. Kommer dette til å bli registrert før lanet? Hvis ikke kan jeg skrive ut kvittering fra PDF fil? EDIT: Ringte de nettop og fikk fikset problemet Endret 25. september 2007 av Rafens Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 1. Kvittering og legitimasjon går helt fint. 2. Nixnu, jeg tror du bør se det litt mer nyansert enn det du beskriver det. Jeg har fått utallige mailer om folk som sier de har betalt, og lurer på hvorfor det ikke er merket betalt. Så viser det seg at den/de som skulle betale for dem ikke har gjort det. Ergo jeg har brukt masse tid på å prøve hjelpe folk, til ingen nytte, som jeg kunne brukt på dere som faktisk har betalt og ligger etter. vedr seatmap så er det oppe kl 18 i kveld. Da kan dere reservere plasser. Det skulle vært oppe kl 12 nå, men pga en feil som ble oppdaget, må de teste det litt til før vi slipper løs hordene. Det er veldig beklagelig, og dette er et av punktene vi må ta mye selvkritikk på. 9569876[/snapback] Så selv om man ikke er registrert som betalt så kan man registrere plasser ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg