Gå til innhold

The Experience: Spm ang betaling av billetter

audi91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg haket av på å ikke få betalings blankett fra banken, altså en slaks kvitering, siden dette koster ekstra.

Regner med at jeg kan printe ut siden hvor det står " YOUR ORDER IS REGISTERED AS PAID" + legg ?

Og jeg har bestilt 2 biletter, en til meg og en til en kompis. På den ene er OrderID/KID tre tall, og på den andre er det 17 tall. Er ikke det litt rart?

Har også mulighet til å printe ut e-kvitering fra nettbank.

Lenke til kommentar

1. Kvittering og legitimasjon går helt fint.

2. Nixnu, jeg tror du bør se det litt mer nyansert enn det du beskriver det. Jeg har fått utallige mailer om folk som sier de har betalt, og lurer på hvorfor det ikke er merket betalt. Så viser det seg at den/de som skulle betale for dem ikke har gjort det. Ergo jeg har brukt masse tid på å prøve hjelpe folk, til ingen nytte, som jeg kunne brukt på dere som faktisk har betalt og ligger etter. :)

vedr seatmap så er det oppe kl 18 i kveld. Da kan dere reservere plasser. Det skulle vært oppe kl 12 nå, men pga en feil som ble oppdaget, må de teste det litt til før vi slipper løs hordene. Det er veldig beklagelig, og dette er et av punktene vi må ta mye selvkritikk på.

Lenke til kommentar

Har stått "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!" i over 2 uker nå.

Kommer dette til å bli registrert før lanet? Hvis ikke kan jeg skrive ut kvittering fra PDF fil?

EDIT: Ringte de nettop og fikk fikset problemet ;)

Endret av Rafens
Lenke til kommentar
1. Kvittering og legitimasjon går helt fint.

2. Nixnu, jeg tror du bør se det litt mer nyansert enn det du beskriver det. Jeg har fått utallige mailer om folk som sier de har betalt, og lurer på hvorfor det ikke er merket betalt. Så viser det seg at den/de som skulle betale for dem ikke har gjort det. Ergo jeg har brukt masse tid på å prøve hjelpe folk, til ingen nytte, som jeg kunne brukt på dere som faktisk har betalt og ligger etter. :)

vedr seatmap så er det oppe kl 18 i kveld. Da kan dere reservere plasser. Det skulle vært oppe kl 12 nå, men pga en feil som ble oppdaget, må de teste det litt til før vi slipper løs hordene. Det er veldig beklagelig, og dette er et av punktene vi må ta mye selvkritikk på.

9569876[/snapback]

Så selv om man ikke er registrert som betalt så kan man registrere plasser ?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...