Jo Are Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei jeg har lyst til å prøve ut ipod linux på min ipod video, vet at dette ikke er suported av ipod linux nettstedet men sakl no prøve allikevel. Så jeg lurer på hvilke programmer jeg behøver for å instalere linux på ipod? Kan noen i så fall gi meg link eller navn på programmene jeg behøver? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Steffenz!! Han kan hjelpe deg med den delen tror jeg? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du i det heletatt lest på nettsiden deres? Det er den beste plassen å begynne på, orker du ikke det (eller ikke klarer å finne ut av at du burde lese der) selv, så glemmer du hele greia. Programvare for Windows: http://sourceforge.net/projects/ipodlinuxinst Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har nå prøvd og følge diverse guider jeg har funnet på nettet, men det fungerer ikke. Tror problemt mitt er at jeg har en ganke ny update på ipoden, er det mulig og få slettet denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå