Sjark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, Jeg har en mysql database over varer osv (butikksystem til lan). Jeg har en egen funksjon som heter Oppgjør, denne tar alle tingene fra den ordinere databasen, og kopierer det over til en annen database, den setter også nøyaktig dato på det i et eget felt i databasen. Senere skal jeg hente opp dette, og da lurer jeg på hvordan jeg kan hente opp hver dato bare en gang (den kommer til å stå listet mange ganger). Noen her som har en løsning? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så du ikke forumsnarveien på toppen før du staret denne tråden? Jeg ser nemlig ikke eneste PHP-relatert spørsmål. Det du leter etter: GROUP BY Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takk for svar, grunnen til jeg spurte her er at alt jeg har programmert er i php, og jeg viste ikke at mysql hadde innebygd funksjon for dette, men skal prøve GROUP BY Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå