Skapdyret Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei. Fra en tidligere diskusjon her i forum kan man konstatere at laseren på min PS2 er gåen. Men jeg har ikke egentlig fått noen svar på mitt påfølgende spørsmål: Hvor kan jeg få den reparert, og er det lønnsomt å reparere den? De henvendelsene jeg har fått har gått på modding. Dette tolker jeg i den retning at det bare er lønnsomt å reparere dersom man modder samtidig...? Jeg er egentlig ikke så hypp på modding, da dette "bare" er den konsollen jeg har stående på jobben mens jeg har en super modda xbox hjemme som jeg nærmest er gift med. (Nei, jeg har ikke garanti på den.) AS Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det er lønnsomt, hvis du bruker "rett" mann til jobben... Modde bør du gjøre uansett.... xbox har jo ikke fått nye spill på en evighet.. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du en slim maskin? Isåfall er det super enkelt å skifte laser selv. Bare skru opp 4 skruer, bytte hele delen og skru sammen 4 skruer. Den er også lett tilgjenglig etter du har åpnet maskinen. Laserblock får du kjøpt hos www.modnet.no for 295 kr eller noe. Har du en gammel versjon kan du like godt kaste den og kjøpe deg en ny slim (laser til de gamle er jævelig dyre) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes ikke 55$ er så mye for en ny laser... er bare 10$ mere en til slim, og med dagens dollarkurs, så blir jo ikke det mye Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes ikke 55$ er så mye for en ny laser... er bare 10$ mere en til slim, og med dagens dollarkurs, så blir jo ikke det mye 9432062[/snapback] Jeg har sendte han en PM med prisene på lasere Men en kan, som du sier selvføgelig importere og montere selv. OM en vet hva en driver med. Jeg gidder ikke å sitte her å forklare i detaljer hvordan maskiner repareres. Og JA jeg ville ikke hatt en maskin uten chip. Men det er mye mange ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå