Xanitra Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skal kopiere hele pc'ens innhold over til extern HD. Hvordan gjøres dette på en brennsikker og effektiv måte? Prøvde å flytte over kataloger og slikt med windows xp, men det ble bare rot. Jeg har windows xp pro. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvilken type filer er det snakk om? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvilken type filer er det snakk om? 9429862[/snapback] Utifra det som står der skal han flytte kataloger, hva nå enn det er. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Copy -> Paste? Hva er det som blir rot? Skal du kopiere fra flere partisjoner eller flere disker over til en ekstern HD? For store filoperasjoner bruker jeg TotalCommander. Endret 5. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) c: d: e: f: altså alle partisjoner i de harddisker som jeg har installert på denne pc. Det som blir rot, er at antall giga på disse, stemmer ikke med forsøkt kopiert data til extern. ( total commander, noe å teste ut ) Endret 5. september 2007 av Xanitra Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du noen skjulte filer? Hvis antall Gb ikke stemmer, er dette mest sannsynlig årsaken. Så lenge du ser alle filer du skal kopiere, så skal dette stemme til slutt. Vær også oppmerksom på at eksterne HDer ofte er formatert med FAT32 og ikke NTFS. FAT32 støtter ikke filer større enn 4Gb, og du får da feilmelding om at disken er full... Mulig dette var unødig tilleggsinformasjon, men.... Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan jo prøve Gratis versjonen av Syncback. Tar jeg ikke feil så burde programmet funke til dette. Lenke til kommentar
1cubix1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Eventuelt sjekk ut programmene på http://www.freeware.org.uk/disk.htm -PKF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå