stoolman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nå har det jo vært stille fra meg en stund.. men nå er det jammen meg slutt også.. kan ikke arrangere overklokkings NM uten resultater selv.. Har fått sansen for HWBot, og i går kl 1600, lå jeg som nr 60.. Ikke noe dårlig resultat det, men.... Jeg tenkte uansett at jeg skulle gjøre noe med dette.. som sagt så gjort... Her er noen av resultatene... 3D mark 01 : 94 268 Poeng.. resultat... nr 2 etter Hipro 5, ca 50+ poeng Aquamark 3 271 381 poeng, nr 4 +44.1 poeng 3D mark 03 62 301 3D marks nr 2 etter Hipro 5 +78 poeng 3D mark 05 29418 poeng nr 2 etter Hipro 5 +44 poeng 3DMark 06 20077 poeng NR1 FORAN HIPRO 5 +83,9 poeng. Alle resultater er med ett stk 8800Ultra på nitro. CPU også kjølt med nitro Dette var to kvelder med singlekort... I morgen går jeg igang med SLI Noen av bildene er av benchmarken før det endelige resultatet.. Mer følger.... Er nå forbi Kjell Erik (Overklokk) på HWbot, og ligger nå som topp 10. Målet er topp 3 innen uken er omme.... Spenstig? Ja.... Men jeg tror ærlig talt at det vil gå denne gangen... Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Høhø, når du først gir gass, gjør du det virkelig så det suser. Blir spennende å se hva du kan få til med SLI på Nitro, ja. Igjen er det bare å ta av seg hatten for all den tiden du har perfeksjonert kunsten i å tyne det maksimale ut av hardware over en årrekke. Og ikke minst all tiden du må ha lagt ned i prøving og feiling for å bruke nitro så effektivt. Slikt inspirerer mange av oss til å strebe litt ekstra for å få mer ut av hver krone vi med gjevne mellomrom investerer i hobbyen. Lykke til videre, Sturla! Topp 3 klarer du nok "lett" Endret 5. september 2007 av Daysleeper Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Veldig, veldig bra Sturla! Virkelig gode scores der! Gleder meg til 100k med singlekort i 01! Her ligger CPU-Z 1.41 hvis du vil ha... Endret 5. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Grattis! Syntes det var veldig mye edelt metall på førstesiden når jeg sjekket HWBOT i dag Gleder oss til SLI resultater! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Utrolig bra Sturla! Gratulerer så mye! Keep up the good work! Hva slags hardware har du nå? Fortsatt sponset av ASUS eller? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Meget pent Jeg likte spesiellt 1.plass i 3DMark06, med over 20 000 poeng EDIT: Igjen beviser du at du er en av verdens beste 3d benchere Endret 5. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Utrolig bra Sturla!Gratulerer så mye! Keep up the good work! Hva slags hardware har du nå? Fortsatt sponset av ASUS eller? 9430171[/snapback] Ja, er vel egentlig det... Men jeg må si at det kommer ikke mange pakkene fra Mikael om dagen... Kjipe greier... Menmen.. sånn er det.. Skal opp på 2 plass nå innen neon dager.. og så får jeg ta en telefon til Mikael... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Grattis Sturla, pene resultater! Var de no særlig de QXene jeg sendte deg? ( Til informasjon i tilfelle nysgjerrige brukere som håper på å få sponsa noe leser; Nei, han fikk de ikke, han kjøpte de ) Endret 5. september 2007 av oysfaerg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Utrolig bra Sturla, venta på dette og det kom Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nice, bra det er noen som klarer å skrape sammen mer enn 10 og 10 poeng på hwbot Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke værst, kjekt at det går så det suser når du først setter i gang! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ser meget bra ut dette Sturla, den Qxen ser ut til å trives under nitro. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Utrolig som du står på Sturla, er bare å ta av seg hatten for dette. Blir spennende og se hva du får til med SLI. Utrolig kjekt at folk har begynt å benche igjen. Så det er bare å henge seg på bølgen folkens... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spennande dette her, ja! Godt gjort! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Utrolig som du står på Sturla, er bare å ta av seg hatten for dette.Blir spennende og se hva du får til med SLI. Utrolig kjekt at folk har begynt å benche igjen. Så det er bare å henge seg på bølgen folkens... 9431915[/snapback] Ja, det virker som det kommer med høsten Fuglene trekker sørover, og vi trekker oss inn i kalde garasjer/kalde boder og OCer Endret 5. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
TordO Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gratulerer Stoolman jeg henger litt på OCX forumet, og der hadde predator erget seg over den gode scoren din xD Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skal du ikke ha Norges flagg på profilen din? Dette er jo viktig;) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Flotte greier Sturla! Skikelig morro at dere holder koken som dere gjør! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har laget en plan for 1000 poeng.. ser ut som om dette skal være mer enn mulig... Går i garasjen om en liten time.... Eneste aberet er at jeg kun har ett SLI HK, og om dette ryker så sliter jeg jo litt... Men... jeg skal gjøre mitt beste for å ta Nvidia opp på dual oppsett tronen på HWbot. Endret 5. september 2007 av stoolman Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hørres meget bra ut. Fant foresten et innlegg fra deg, som er i sterk kontrast til i dag Jeg har ikke drevet med overklokking før, ....Vil dette gå greit med orginalvifte? 380390[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå